fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

עופר אבניר: מבצע אטרקטבי על דגמי 0 קילומטר מכלל מותגיה

עופר אבניר: מבצע אטרקטבי על דגמי 0 קילומטר מכלל מותגיה

בשנים האחרונות מכירת כלי רכב ב-0 קילומטר תפסו תאוצה עצומה בישראל. מדובר ברכבים חדשים, שלא צברו קילומטרים כלל, שעברו רישום ע"ש היבואן. רכבים אלו, אשר מלבד העובדה שהם רשומים כיד שנייה, זהים לחלוטין לרכבים חדשים כולל תקופות האחריות, נמכרים במחירים מוזלים בהרבה ובתנאי תשלום סופר משתלמים.

קבוצת עופר אבניר, החליטה להרים את הכפפה ולהציע את דגמי האופנועים, מכלל מותגיה, שעברו את התהליך והפכו ליד שנייה עם הטבות יוצאות דופן ובונה חבילה מיוחדת עבור אותם כלים הכוללת הטבת מחיר, לצד הטבת אבזור ועם תנאי מימון משתלמים במיוחד בתקופה זו הכוללים פריסה של 24 תשלומים ללא ריבית בכרטיסי אשראי, או 12 תשלומים ללא ריבית בהוראת קבע (ERN). בשלב הראשון תציע עופר אבניר את המהלך בשלושת דגמי האופנועים של המותג CFMOTO ושני דגמי הסקוורנה, כשבעתיד צפויים להכלל דגמים נוספים:

650MT יעלה 37,000 ₪ במקום 40,970 ₪ ב 24 תשלומים ללא ריבית בכ״א או 12 תשלומים ללא ריבית בהוראת קבע + שובר מתנה בשווי 1,300 ₪ למימוש ברשת אבזריון

800MT SPORT יעלה 62,000 ₪ במקום 64,970 ₪ ב 24 תשלומים ללא ריבית בכ״א או 12 תשלומים ללא ריבית בהוראת קבע + שובר מתנה בשווי 1,300 ₪ למימוש ברשת אבזריון

MT TOURIMG800 יעלה 73,000 ₪ במקום 74,970 ₪ ב 24 תשלומים ללא ריבית בכ״א או 12 תשלומים ללא ריבית בהוראת קבע + שובר מתנה בשווי 1,300 ₪ למימוש ברשת אבזריון

SP 125 יעלה 24,500 ₪ במקום 25,960 ₪ ב 24 תשלומים ללא ריבית בכ״א או 12 תשלומים ללא ריבית בהוראת קבע + שובר מתנה בשווי 1,000 ₪ לבחירה ממגוון אביזרים מקוריים של הוסקוורנה ברשת אבזריון

SP 401 יעלה 34,500 ₪ במקום 35,970 ₪ ב 24 תשלומים ללא ריבית בכ״א או 12 תשלומים ללא ריבית בהוראת קבע + שובר מתנה בשווי 1,000 ₪ לבחירה ממגוון אביזרים מקוריים של הוסקוורנה ברשת אבזריון

 

CFMOTO: 650MT
אופנוע ספורט אדוונצ'ר המשלב בין יכולת גבוהה להתנהלות עירונית צפופה, לבין התאמה לטיולי סוף שבוע ארוכים, באווירה תיורית או ספורטיבית. פלטפורמת מנוע הטווין מקבילי מספקת 62 כוחות סוס ומנוהלת דרך מחשב מנוע ומערכת ההזרקה מתוצרת Bosch גרמניה.בדומה לשאר האופנועים של CFMOTO המייצרת בעצמה את המנועים, תיבות ההילוכים והשלדות, גם ה-650MT מצויד במיטב המכלולים שיצרניות יכולות לרכוש ברחבי העולם. כך נמצא ב-650MT את מערכת ה-ABS של Continental (גרמניה), את צמיגי מצלר (גרמניה) ומתלים מתוצרת קאייבה (יפן). כמו כן האופנוע מגיע מצויד באבזור רב כסטנדרט: משקף קדמי גבוה ומתכוונן, זוג מגני מנוע מקיפים להגנה על חלקי הפלסטיק של חופת החזית וכן זוג ארגזי צד מקוריים, מעוצבים וממותגי CF Moto בעלי מנעולים נפרדים.

CFMOTO 800MT SPORT + CFMOTO 800MT TOURING
דגמי ה-CFMOTO 800MT הם אופנועי אדוונצ'ר תיור יוקרתיים החולקים פלטפורמה זהה ונבדלים זה מזה ברמת האבזור. מנוע ה-800MT, הזהה ב-2 הדגמים, מקורר נוזל ובנפח 799 סמ"ק, בעל זוג צילינדרים מקבילים עם שני גלי זיזים עליונים ותיבה בת 6 הילוכים. המנוע בעל מערכת הזרקת דלק ומפיק הספק של 95 כ"ס המושגים ב-9250 סל"ד ומומנט של 7.8 קג"מ המתקבל ב-8000 סל"ד. אופי אספקת הכוח, יחד עם האפשרות לבחור בין מצבי הרכיבה, הופך את אופנועי ה-800MT למכונות תיור משובחות ונוחות לרכיבה ממושכת. יחד עם מיכל הדלק בנפח 19 ליטרים, יכול הרוכב להנות ממאות קילומטרים רצופים של רכיבה מהנה, ללא הפסקה. שני הדגמים מצוידים במצערת Ride By Wire של Bosch ומציעים כסטנדרט מקורי ניהול 2 מצבי מנוע (Sport ו-Rain), מערכת בלימה משולבת ABS כולל לשימוש בזמן הטייה (Cornering ABS), בקרת שיוט, מערכת Slipper Clutch, מערכת בדיקת לחץ אוויר בצמיגים (עם אפשרות שליטה מהמסך), מערכת תאורה אוטומטית מבוססת LED, תאורת פנייה, כיבוי אוטומטי לפנסיה האיתות, פנסי ערפל ומסך TFT צבעוני רחב ממדים (7 אינץ') לנוחות שימוש הרוכב. בנוסף, מצוידים שני הדגמים במגני מנוע ומעטפת מקוריים העשויים מתכת ומקיפים את האופנוע משני צדדיו. גרסת ה-Touring נהנית גם מאבזור עשיר נוסף ויוקרתי הכולל מגני ידיים מקוריים, מחממי ידיות, מערכת חימום למושב, מגן גחון, רגלית אמצע להנפת האופנוע ומערכת קוויקשיפטר מקורית, הפועלת הן בהעלאת והן בהורדת הילוכים זאת בנוסף לסט ארגזי אלומיניום אחורי וארגזי צד.

Husqvarna Svartpilen 125
ה-Svartpilen (חץ שחור בשבדית) מציע חוויה עירונית והרפתקאות אורבניות לרוכבים צעירים או מתחילים תוך שהוא מציע יציבות ויכולות דינאמיות יוצאות דופן בקטגוריה, לטובת ביטחון מקסימאלי ברכיבה. מנוע הסינגל (צילינדר יחיד) האמין בלב האופנוע, ארוז בתוך שלדת מסבך צינורות פלדה ועוטה מעטפת בעלת עיצוב אותנטי, קשוח אך אינטליגנטי, השזור ברכיבים ומכלולי פרימיום. כך למשל מצויד האופנוע במנגנון Easy Shift להעברת הילוכים קלה ללא שימוש בידית הקלאץ' ובמצערת Ride By Wire כמו דגמי ה-401 במשפחה. האופנוע מתאים לבעלי רישיונות רכיבה מכל הסוגים.
תנוחת הרכיבה והארגונומיה הכללית מתוכננים לטובת בטחון ברכיבה ומיועדים הן לרוכב שצובר את הקילומטרים הראשונים שלו בתחום, והן לרוכב שחוזר לתחום לאחר שנים של הפסקה, ומעוניין להתקדם בצורה בטוחה ומדודה בעולם האופנועים החדש. ה-Svartpilen 125 חולק מכלולים רבים עם אחיו הגדולים, והדבר ניכר ברכיבה עירונית ובין עירונית כאחד.
יחד עם עמידה בתקנות היורו5 לצמצום זיהום אוויר ורעש, מציע ה-Svartpilen 125 מנוע נשלט, משקל נמוך (146 ק"ג בלבד) ובעל צריכת דלק נמוכה לק"מ.

Husqvarna Svartpilen 401
אופנוע זה שהחל ב סדרת החץ השחור מאמץ את הרוח הפשוטה שהפכה במקור את אופנועי הכביש לנחשקים. לאחר שצומצם והופשט לטובת המרכיבים הפונקציונאליים ביותר, ה-Svartpilen 401 מציע את התרגום של היצרן האוסטרי לדגמי הסקרמבלר שכבשו את העולם בשנות השישים והשבעים של המאה הקודמת. אופנוע שהוא הדבר האמיתי, חף וריק מעיטורים מוגזמים ומוחצנים העלולים להסיט את תשומת הלב וההנאה מחוויית הרכיבה הנקייה והטהורה. ה-Svartpilen הוא פונקציונאלי ובלתי מתפשר בעיצובו. אינו נכנע לטובת טרנדיים עכשוויים וזמניים ורואה את עולם הרכיבה הטהור והנקי כמטרה עליונה ללא סממני עיצוב מיותרים. גישת העיצוב הפשוט אך מתקדם של ה-Svartpilen, האורבני הגס והמחוספס, מייצגת את חזונה של הוסקוורנה לעולם האופנועים המיועדים למרחב העירוני ולכביש הציבורי. בדומה לאחיו מסדרת החץ הלבן, גם ה-401 Svartpilen הינו בעל מנוע עם צילינדר יחיד (סינגל) בנפח 375 סמ"ק המפיק כ-43 כ"ס המושגים ב-9,000 סל"ד עם שיא המומנט של 3.77 קג"מ ב-7,000 סל"ד.
דגם זה, השואב את השראתו מדגם ה-Silverpilen האגדי של הוסקוורנה משנת 1955, מצויד בכידון מתכת גבוה לטובת תנוחת רכיבה זקופה יותר, צמיגים המתאימים לרכיבה מחוץ לדרכי האספלט הסלולות היטב ובמתלים מתקדמים מתוצרת WP בעלי מהלך של 142 מ"מ ו-150 מ"מ מלפנים ומאחור (בהתאמה). השילוב בין המנוע, הטכנולוגיה ושלדת הכרומיום-מולבידיניום, יוצרים אופנוע צר, נוח, וחזק לרכיבה בעיר ומחוצה לה.
ה-Svartpilen כולל בחובו טכנולוגיה רבה מתחת למעטפת העיצוב הגסה, הגולמית והבלתי מתחנחנת. לאופנוע מצערת Ride By Wire מדויקת, מערכת ניהול מנוע ומערכת ABS מדגם 9.1MB. של Bosch וכן מערכת Slipper Clutch מלפנים, מערכת הבלימה הינה מתוצרת ByBre עם קליפר בעל ארבע בוכנות וכן דיסק קדמי יחיד בקוטר 320 מ"מ. מאחור, מערכת הבלימה של ByBre כוללת קליפר מסוג צף עם בוכנה אחת ודיסק יחיד בקוטר 230 מ"מ. משקלו של ה-401 Svartpilen עומד על 150 קילוגרמים בלבד ובכך מבטיח רכיבה אורבנית קלה ומרגשת. דגם זה זמין בצביעת שחור מבריק בלבד.

 

* המחירם המצויינים בהודעה כוללים אגרות (מחירים על הכביש). ההשוואה בהתאם למחירון מס׳ 164 מתאריך 22.1.24. המבצע עד גמר המלאי, אין כפל מבצעים. התשלום בכפוף אישור הגוף המממן לפי שיקולם וע״פ תנאיהם.

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל