מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
קוקוריקו – וילימטר
מערכת דוגרי
וילי, או אומנות השמירה על חיי הצמיג הקדמי, היא פעולה חביבה בקרב מורעלי גז למינהם בכביש ובשטח. כדי לפתח מיומנות גבוה בהנפת הגלגל הקדמי צריך להתאמן לא מעט, דבר שכרוך בסיכון להתהפכות כפי שכבר הראנו לכם בעבר. שיקולי בטיחות, או סתם עודף זמן פנוי, הביאו ליצירת ה-Wheelie machine, שילוב בין אופנוע, דינמומטר ומכונת השור הזועם שהייתה נפוצה בפאבים בשנות ה-90'. בסרטון הבא תוכלו לראות הדגמה של המכונה בפנמה. ביננו, לא הינו מתנגדים למכונה כזו אצלנו בחניה.
גם על המכונה זה לא פשוט…אבל לפחות אתה לא נופל…
ממש חיים ארוכים, כמו אורך חיים של פרפר- ארבעה ימים.
התרשמתי מאוד- אני מתחיל לתכנן מכונה דומה לסטופיז'.
המכשיר רציני ביותר. מוצא חן בעיני, מה שנקרא בדו"גרי: הדרכת רכיבה נכונה בכוכב יאיר- אבל בחנייה- לא במסלול.
הייתי בסימולטור הנהיגה בחיפה- לדעתי חייבים להכניס את ההתנסות בסימולטור כחובה בשיעורי הנהיגה. אפילו כבוד הנשיא שמעון פרס "נהג" בו והתרשם.
עכשיו נראה אותו בכביש…
אתם מכירים את זוג הגלגלים שהמכוניות נעמדות עליהם בטסט- ברגע שלוחצים על הבקרס "עפים" החוצה בקטנה.
כיוון שאני כבר מעל גיל חמישים
אני מפחד לנסות אבל אני מת לעשות ווילי תוך כדי נסיעה
איך עושים באיזה הילוך ומה עם הקלאצ' והגז והכי חשוב איך יורדים
אם מישהו מהצעירים יתנדב להסביר אשמח