מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
קימקו דאונטאון 350i TCS במבחן דרכים
לכבוד 2020 מקבל קטנוע המנהלים המוכר מערכת בקרת אחיזה ושומר על מחירו, האם זה מספיק בשביל להמשיך להוביל את טבלת המכירות?
המשך קריאהמחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
לכבוד 2020 מקבל קטנוע המנהלים המוכר מערכת בקרת אחיזה ושומר על מחירו, האם זה מספיק בשביל להמשיך להוביל את טבלת המכירות?
המשך קריאהקימקו ממשיכה את השושלת המפוארת, עם כל הפיצ'רים המוכרים ועם גישה צעירה, יצאנו לבדוק
המשך קריאהכשכבר חשבנו שקטגוריית קטנועי ה-400 הפסידה ל-300, הגיע האקסייטינג והזכיר לנו שאין תחליף לנפח
המשך קריאהקטנוע מנהלים מותאם יורו4, חזק, זריז ואלגנטי
המשך קריאהקימקו פורטת את חזון הסופר-טורינג שהציגה ב-2013 לקטנוע ספורטיבי מהודק ובמחיר מפתיע
המשך קריאהגדול ונוח יותר, אבל גם ספורטיבי, חזק ויפה יותר – קטנוע המנהלים החדש של קימקו משכנע
המשך קריאההגרנד דינק 125 הוותיק פינה את מקומו ליורש החדש לשושלת הדינק של קימקו. בתפריט תמצאו סטנדרטים חדשים, יחד עם בגרות מצד היצרנית הטיוואנית
המשך קריאהה-G דינק 250 מנסה לשכלל את הנוסחה של אביו הגרנד דינק הותיק: סוס עבודה במראה של קטנוע מנהלים. ברוב המקרים זה גם מצליח לו לא רע עד שמגיעים לסעיף התמורה למחיר
המשך קריאהחלק מהרוכבים נוטים לזלזל בקטנועי הנישה, לא אנחנו. בין אם תקראו להם קטנועים אופנתיים או סתם כלי רכב עירוניים בעלי מראה מושך, מדובר בפלח שוק מסקרן למדי ובאחד מהמבחנים הצמודים שהינו לנו בזמן האחרון
המשך קריאההאקסייטינג 250Ri בגרסת 2011 הגיעה ארצה לאחר מתיחה עיצובית. עד כמה הוא מרגש, למי הוא מתאים והאם הוא מהווה תמורה ראויה לכספכם?
המשך קריאה