fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

אמ.וי אגוסטה עם פנאטי במוטו2

אמ.וי אגוסטה עם פנאטי במוטו2

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

אמ.וי אגוסטה חוזרת למסלולי הגרנד-פרי בעונת 2019, היצרן עתיר אליפויות העולם מודיע השבוע כי בחר ברוכב האיטלקי רומאנו פנאטי להיות הרוכב הבכיר שלו בקטגוריית המוטו2. פנאטי בן 22 אך מאחוריו כבר קריירה עשירה שהחלה כשהיה בן 7 במינימוטו, פרץ לתודעה העולמית בשנת 2012 כשכיכב בקטגוריית המוטו3 והגיע לשיא בעונת 2017 כשסיים שני. בעונה הנוכחית עלה לקטגוריית מוטו2 בלא הצלחה יתרה. בקטגוריה זו ירכב כאמור בשנה הבאה עבור אמ.וי אגוסטה בקבוצת רפרטו קורסה פורווארד רייסינג.

עונת 2019 תהיה משמעותית ביותר לקטגוריה הבינונית באליפות העולם, כאשר מנועי טריומף 765 סמ"ק שלושה צילינדרים יחליפו את מנועי הונדה CBR600RR המשמשים אותה מאז נוסדה בשנת 2010. מאחר והמנועים אחידים לכול הרוכבים והקבוצות, יש חשיבות אדירה לאיכות השלדות, וכאן מבחן לשלדת הקומפוזיט פלדה/אלומיניום של אמ.וי מול שלדות קאלקס, ק.ט.מ, אולם כבר בשלב זה אפשר להכתיר את האופנוע של אמ.וי כאחד היפים ביותר. פנאטי מצהיר כי מאושר מהמעבר לאמ.וי וכי יתן את כול כולו להצלחת הקבוצה, מי שעוקב אחר האיטלקי הטמפרמנטי מודע למצבי הרוח שלו, כזכור הסתכסך ואפילו פוטר מקבוצת VR46 במוטו3, אולם אמ.וי מאמינה כי האיטלקי התבגר, וכעת זמן לתת לכישרון ולניסיון של עונה בקטגוריה הבינונית לדבר.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל