fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

פאדוק ירוק: ולוצ'יפרו וקבוצת VR46 בשיתוף פעולה

פאדוק ירוק: ולוצ'יפרו וקבוצת VR46 בשיתוף פעולה

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

קבוצת המוטוGP ויצרנית האופנועים החשמליים הייחודיים משתפות פעולה כדי להפוך את הפאדוק לסביבה נעימה ועם אוויר נקי יותר.

קבוצת Pertamina Enduro VR46 Racing המתחרה במוטוGP חותמת על חוזה לשלוש שנים עם Velocifero האיטלקית-סינית – שלאחרונה יחד עם מייסדה שברה שיא מהירות – שתספק לה אופנועי וקטנועי פאדוק חשמליים, זאת במטרה להפוך את החיים באזור הפאדוק למעט יותר נוחים ועם פחות זיהום אוויר.

שיתוף הפעולה החל במרוץ ה־GP בפורטוגל, אז קיבלו רוכבי הקבוצה מרקו בזקי ופאביו דיג'נאנטוניו ואנשי הצוות את האופנוע ולוצי'פרו JUMP והקטנוע TENNIS, צמד כלים חשמליים מעוצבים בצבעי הקבוצה, סמלי נותני החסות ומספרי הרוכבים.

אלסיו סלוצ'י, מנהל הקבוצה: "מותג ולוצ'יפרו מייצג בצורה מושלמת את המעבר בין ניידות חשמלית לעולם מרוצים 'ירוק' יותר. בפרספקטיבה זו, השותפות בת שלוש שנים עליה אנו מכריזים יכולה להוות אבן דרך מעניינת להשקת פעילויות חדשות וסינרגיות מעבר למסלול. אנחנו באמת גאים לקבל את פני המותג הזה למשפחת Pertamina Enduro VR46 Racing Team".

אלסנדרו טרטריני, מייסד ולוצ'יפרו: "להופעת הבכורה שלנו בעולם המרוצים יכולנו לבחור רק ב־Pertamina Enduro VR46 Racing Team, קבוצה צעירה, שאפתנית ומצליחה. עבורנו שותפות זו מייצגת הזדמנות פז לגבש את נוכחותנו בעולם כיצרנית של פתרונות ניידות חדשניים ולחולל מהפכה בדרך שבה אנו מתניידים".

ג'אנלוקה פלצ'יוני, מנכ"ל VR46: אנו שמחים מאוד על הסכם זה עם ולוצ'יפרו, חברה מתקדמת שעובדת עם תשוקה, מקצועיות וטכנולוגיה בתחום הניידות החשמלית. שותפות חשובה בת שלוש שנים, אנו מקווים שתיתן חיים לסינרגיות חדשות רבות ומעניינות".

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל