fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70

אמ.וי אגוסטה F3 675 וברוטאלה 800 בגרסת A1

אמ.וי אגוסטה F3 675 וברוטאלה 800 בגרסת A1

היצרנית האיטלקית לא רואה מקום בליין אופנועיה לאופנוע פשוט וזול ובטח לא אחד המלווה בתואר "תקציבי", אז איך בכל זאת מנסים להביא קהל צעיר מוגבל רישיון למותג העל היוקרתי?

הגבלת הדגמים "הבסיסיים" בליין היצרן להספק של 47 כ"ס והתאמתו לרישיון A1 (נקרא A2 באירופה), וכך קורה שהברוטאלה 800 וה-F3 675 שניהם אופנועים קיצוניים עם מכלולים יקרים וטכנולוגיה מתקדמת, מוצעים לקהל חדש וצעיר, בתנאי שהממון מצוי בכיסו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל