fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: רויאל אנפילד הימליאן 450 ושוטגאן 650

חדש בישראל: רויאל אנפילד הימליאן 450 ושוטגאן 650

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי רויאל אנפילד, משיקה שני דגמים חדשים – ההימליאן 450, דור חדש של דגם האדוונצ'ר, והשוטגאן 650, קרוזר נוסף המצטרף לסדרת ה־650.

למגוון הדגמים המתפתח של המותג ההודי-בריטי מצטרפים ההימליאן 450, אדוונצ'ר כל-חדש המשפר ביצועים לצד הבטחה לשמירה על האופי הידידותי של קודמו, במחיר של החל מ־37,327 ₪, והשוטגאן 650, הקרוזר החדש של משפחת ה־650 החולק את רוב מכלוליו עם הסופר מטאור 650, עם עיצוב נקי ופשוט יותר המאפשר לרוכב להתאים אותו לטעמו האישי, החל מ־46,327 ₪.

ה־Himalayan 450 הוא הדגם הראשון של רויאל אנפילד שמקבל את מנוע ה־Sherpa 450 החדש, מנוע חד-צילינדר מקורר נוזל בנפח 452 סמ"ק, עם גל-זיזים עליון כפול ו־4 שסתומים, המייצר הספק של 40 כ"ס ב־8,000 סל"ד, לעומת קצת פחות מ־25 כ"ס בדגם ההימליאן הקודם, ומומנט של 4 קג"מ ב־5,500 סל"ד, המשודך למצערת אלקטרונית 'רכב-על-חוט' עם 2 מצבי רכיבה ותיבת 6 הילוכים – לעומת 5 בלבד בדגם הקודם.

● עוד בנושא: רויאל אנפילד בולט 350 בהשקה עולמית

להימליאן גם שלדת קורה כפולה חדשה לחלוטין, עם מזלג Showa הפוך בקוטר 43 מ"מ מקדימה ובולם יחיד עם לינק מאחור, שניהם בעלי מהלך גלגלים ארוך מבעבר העומד על 200 מ"מ. גלגלי שפיצים בקוטר 21 מ"מ מקדימה ו־17 מ"מ מאחור (אפשרות לטיובלס בתוספת תשלום) נועלים צמיגים במידות 90/90-21 ו־140/80-17. מערכת הבלימה בעלת דיסק יחיד בקוטר 320 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מקדימה, דיסק בקוטר 270 מ"מ וקליפר חד-בוכנה מאחור ומערכת ABS הניתנת לניתוק מאחור.

לוח המחוונים הדיגיטלי בעל צג TFT עגול בקוטר 4 אינץ' עם קישוריות בלוטוס ותצוגת ניווט. בסיס הגלגלים של ההימליאן 450 באורך 1,510 מ"מ, מרווח הגחון 230 מ"מ, למושב שני מצבי גובה (825 ו־845 מ"מ) והמשקל הרטוב, כולל 17 ליטר דלק, עומד על 196 ק"ג. אורכו הכללי 2,245 מ"מ, רוחבו 852 מ"מ וגובהו 1,316 מ"מ. להימליאן תאורת LED מלאה ושקע טעינה USB Type-C.

למשפחת ה־650 של רויאל אנפילד מצטרף ה־Shotgun, קרוזר חדש המבוסס על הסופר-מטאור 650 ומיועד להוות בסיס להתאמה אישית ע"י הרוכב עם מגוון של אביזרים מקוריים ושילובי צבעים שונים. הוא עושה שימוש באותו מנוע טווין מקבילי מקורר אוויר ושמן, עם גל-זיזים עליון יחיד, 4 שסתומים, סליפר ואסיסט קלאץ' וגל-ארכובה 270°, בנפח 648 סמ"ק המייצר הספק של 47 כ"ס ב־7,250 סל"ד ומומנט של 5.3 קג"מ ב־5,650 סל"ד.

מנוע הטווין משמש כגורם נושא עומס בשלדת העריסה הפתוחה, עם מזלג Showa BP הפוך בקוטר 43 מ"מ מקדימה, המותקן בזווית היגוי הדוקה יותר של 25.3° על השוטגאן לעומת 27.6° על הסופר מטאור, עם 120 מ"מ של מהלך גלגל וללא אפשרויות כיוונון, מאחור זוג בולמי Showa עם מהלך גלגל של 90 מ"מ וכוונון של חמישה מצבי עומס קפיץ. בסיס גלגלים באורך 1,465 מ"מ קצר ב־35 מ"מ מהסופר מטאור, והמושב גובה יותר עם 795 מ"מ. הגלגלים הייצוקים נועלים צמיגי CEAT Zoom Cruz ZE במידות 100/90-18 מקדימה ו־150/70-17 מאחור.

● עוד בנושא: רויאל אנפילד Scram 411 וקלאסיק 350 בישראל

תנוחת הרכיבה משתנה מזו של הסופר-מטאור בזכות כידון צר ושטוח יותר, שגם קרוב יותר לרוכב, ורגליות מורכב המותקנות במרכז האופנוע. מערכת הבלימה עם דיסק יחיד בקוטר 320 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 300 מ"מ מאחור, בעלת קליפרים דו-בוכנתיים של ByBre ומערכת ABS של בוש. משקלו הרטוב של השוטגאן עומד על 240 ק"ג, עם מיכל דלק בנפח 13.8 ליטר. לשוטגאן ידיות מצמד ובלם מתכווננות, לוח המחוונים בעל שעון אנלוגי משולב צג LCD עם מד מהירות, תצוגת הילוך, מד דלק, שעון זמן ושקע טעינה USB, כמו גם מערכת Tripper לניווט פניה-אחר-פניה וקישוריות בלוטוס עם אפליקציה ייעודית.

מחירון דגמי רויאל אנפילד החדשים

דגם רמת גימור מחיר על הכביש
הימליאן 450 Base 37,327₪
הימליאן 450 Pass 37,327₪
הימליאן 450 Summit 38,327₪
הימליאן 450 Summit Tubless 39,327₪
שוטגאן 650 Base 46,327₪
שוטגאן 650 Mid 46,327₪
שוטגאן 650 Premium 47,327₪

 

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין