מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
סוזוקי: הוי-סטרום 1000 החדש הוצג בלה-מאן
מערכת דוגרי
צילום: יצרן
ה-DL1000, או בשמו המוכר יותר- וי-סטרום 1000, הוצג לראשונה בשנת 2002. אז עוד לא היה היצע דגמים רחב כל כך בקטגוריית אופנועי התיור ההרפתקני וה-R1150GS של ב.מ.וו שלט בה ביד רמה. מאז הדגם הבווארי השתנה, אך הוא עדין שולט בקטגוריה הזו. מדי שנה יצרניות נוספות מאירופה ומיפן מציגות דגמים רלוונטיים לקטגוריה הפופולארית הזו והרף לא מפסיק לעלות. לאור זאת סוזוקי הייתה חייבת לחדש את הוי-סטרום הגדול שבגרסתו המקורית נשאר מאחור ונמכר פחות ופחות.
מנוע הוי-סטרום, וי-טווין בנפח 1,037 סמ"ק . לדברי סוזוקי מנוע זה פותח מהיסוד, אך ברור לנו ששורשיו נטועים עמוק ביחידת במנוע המצוין של ה-TL1000 שפותח לפני יותר מ-15 שנים. המנוע החדש מפיק 100 כ"ס ומומנט מרבי של 10.5 קג"מ שמתקבל כבר ב-4,000 סל"ד. משקלו הכולל של ה"סטרום" הופחת בהשוואה לדגם הקודם וכעת הוא עומד על 228 ק"ג.
מנהלי הפיתוח של סוזוקי ציינו אתמול בהשקה כי "האופנוע תוכנן מהיסוד כמקסי-אנדורו מהדור החדש, אשר שם דגש על הדברים החשובים ביותר לרוכבי הקטגוריה כגון מומנט גבוה בטווח סל"ד נמוך – בינוני, מערכת ABS ומערכת בקרת משיכה, צמיג 19" קדמי ו-17" אחורי, מושב גבוה, שקע 12 וולט ועוד".
בנוסף, לכבוד השקת הדגם, הכינה סוזוקי דף מיוחד ב"מיניסייט" של הוי-סטרום, המפרט את כל ההיסטוריה ושורשיו המפוארים של הדגם משנת 1988 ועד עכשיו. לחצו כאן למעבר לדף ההיסטורייה.
סוזוקי צופה התחלת מכירתו של הוי-סטרום 1000 באירופה לקראת סוף השנה, מה שאומר שעל כבישי ישראל נראה אותו רק ב-2014.
גיליתי עולם מלא של כיף, חברים ואני מתכוון לשדרג כבר.
הכלי האחרון / הנוכחי ממש מהנה לרכיבה גם בכבישים מפותלים. לדעתי זה הולך להיות שוס רציני. תזכרו את זה
שותפיו לקטגוריה ניראים יותר טוב. לא נראה יותר גרוע מהקטום 1190, שדי דומה לו ויותר יפה מהימאהה למשל.
זה מה שמביא לחיסכון בדלק?
צריך לבחור כלי שהוא יפה בעיניך.
כלי בלי תקלות. רכבתי איתו כמעט שנתיים. נהנתי מאוד נוח ונותן הרגשה מצויינת ברכיבה. לצערי לא רוכב היום.
חזקו את המועדון ותנו לנו טרייד אין במחיר טוב.
ובכלל של כל דו גלגלי שהוא.
כך הכתבה לא נראת עמוסה וגם ניתן להגיע לכל דבר שרוצים בלחיצה. ראש טוב.