fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

פיצ'רים חדשים ב־Waze

פיצ'רים חדשים ב־Waze

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: Waze

בעיות האיכון בצל המלחמה לא מפריעות לאפליקציית Waze להציג שורה של פיצ'רים חדשים, הכוללים התראות חדשות על מפגעים בדרך, שיפור הניווט במעגלי תנועה מסובכים, התראה על רכבי חירום במסלול הנסיעה ועוד.

אפליקציית Waze מציגה מספר פיצ'רים חדשים שיגיעו החודש למשתמשים ברחבי העולם, שנועדו להגדיל את בטיחות ונוחות המשתמשים, ביניהם התראה על שינוי במהירות הנסיעה המותרת, תוספת של התראות על מפגעים לאורך המסלול, ניווט חדש במעגלי תנועה מסובכים, התראה על רכבי חירום לאורך המסלול, מידע שימושי על מסלולים מועדפים והתראות של היסטוריית תאונות וכבישים מסוכנים.

למגוון ההתראות המוכרות על מפגעים בדרך, יצטרפו התראות בעדכון הקרוב גם התראות על עיקולים חדים, מהמורות, פסי האטה, עמדות תשלום אגרה ועוד מכשולים. כאשר המהירות המותרת משתנה בקטע דרך שבמסלול הנסיעה, תינתן התראה חדשה כדי לאפשר לנהג להתאים את מהירותו.

להתראה המוכרת על ניידת משטרה בדרך תתווסף גם התראה על רכבי חירום ואמבולנסים שעוצרים בצידי הכביש; הפיצ'ר זמין כבר במדינות נבחרות ובעתיד יורחב למדינות נוספות. במעגלי תנועה גדולים ומרובי נתיבים תניתן עזרה בניווט לנהיגה קלה ובטוחה יותר; הפיצ'ר הזה יגיע בינתיים רק למשתמשי אנדרואיד ומשתמשי iOS יקבלו אותו מאוחר יותר השנה.

בנסיעה במסלול קבוע או מועדף האפליקציה תציג מידע נוסף, כולל עדכונים בזמן אמת, שיאפשר השוואה מהירה למסלולים חלופיים. הפיצ'ר האחרון יתריע מפני נסיעה בכבישים המועדים לתאונות, בהתבסס על נתונים היסטוריים, דיווחי משתמשים, תנאי הדרך ומידע נוסף.

 

 

 

 

גלריה

3 תגובות ל פיצ'רים חדשים ב־Waze

  1. מה עם פיצר לנהגי אוטובוסים למה לא קיים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל