fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

ערום מכול חיית השדה – הונדה CBR1000RR קפה רייסר

ערום מכול חיית השדה – הונדה CBR1000RR קפה רייסר

גיא בן ברק

אופנועי העירום השריריים הנפוצים היום מאד החלו את דרכם בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת תחת נוסחא פשוטה – מורידים את מעטה הפלסטיק מעל אופנוע ספורט, או מראש משתילים מנוע סופרבייק בשלדה חשופה, הפואנטה היא המתכת החשופה, המינימליזם, חוליגאניזם בוטה והשאיפה היא שהמראה יסבול כמה שפחות מאלמנטים מכאנים מבאסים ובראשם הרדיאטור.

זה נשמע פשוט אבל שוב ושוב הוכח כי לא קל ליצור אופנוע עירום שהיה פעם סופרבייק, בין אם אתה יצרן גדול או סדנא בייתית, הפעם נמצא מישהו שהצליח, מעצב תעשייתי בריטי בשם ביל ווב שהפשיט בהצלחה כפי שניתן לראות בתצלומים הונדה CBR1000RR מודל 2009 . "רציתי אופנוע בעל טכנולוגיה מודרנית במטרה ליצור כלי עירום בפילוסופיית קפה רייסר" אומר ביל, "ההונדה הזה מתאים בול כי השילדה החשופה שלו פשוט יפיפייה". מעבר להורדת כול חלקי הפלסטיק המקוריים המעצב הוסיף רכיבים משלו, יחידת המושב היחיד יצוקה מפולימר ועליה מושב של דוקאטי פאניגלה, יחידת הפנסים המתכתית, ודאג כמו שצריך לפרטים הקטנים שהם בעצם עושים בסופו של דבר את העניין, כמו תושבות עבודת יד לחיישנים ומחוונים שהוצנעו תחת הפיירינג ודרשו פיתרון עם ההפשטה. רמת העבודה לחלוטין לא נפוצה, עיתונאים שפגשו את הקפה רייסר של ביל ווב מעידים באתרים שונים כי גם אם הונדה עצמה הייתה יוצרת פיירבלייד ערום – לא היה לה קל להגיע לשלמות והגימור של מר ווב. 

גלריה

תגובה אחת ל ערום מכול חיית השדה – הונדה CBR1000RR קפה רייסר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל