fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

חדש מהונדה: CRF250 ראלי ו-SFA סטריפייטר קטן

חדש מהונדה: CRF250 ראלי ו-SFA סטריפייטר קטן

גיא בן ברק

הונדה בוחרת בתערוכת אוסקה הקטנה יחסית להצגת שני דגמים חדשים, שניהם מיועדים לרוכבים מתחילים ומתומחרים נמוך, מיוצרים באסיה ומיועדים לשווקי אסיה המתפתחים במהירות מסחררת – אך במציאות הכלכלית העולמית גם באירופה יקנו את האופנועים הללו בשמחה. הדגמים הם CRF250 ראלי על בסיס CRF250L המוכר גם לנו, גרסה מוקטנת לאופנוע הדקאר של הונדה, CRF450 ראלי; ו- SFA, סטריטפייטר בעיצוב איטלקי בוטה על גבול המוגזם עם מנוע זעיר המכוון מול ק.ט.מ דיוק 125/200 או ימאהה MT-125, עדיין מכוון לשווקי אסיה אך לקח את העיצוב קיצוני למחוזות אם.וי… 
CRF250 ראלי
אולי 250 ומיועד לרוכבים מתחילים ולא עשירים אולם ה-CRF ראלי מעוצב מקצועי לגמרי בקווי אופנוע המירוץ של הונדה לדקאר, CRF450 ראלי, ומאובזר בנדיבות, אגזוז מוג'ן, דיסקים גליים מלפנים ומאחור, מתלי שואה, חלקי אנודייז. הבסיס המכאני הוא CRF250L המוכר לנו משתי גרסאותיו הנמכרות בישראל. מנוע 250 סינגל מוזרק מקורר מים המייצר 23 כוח סוס, נתון שאולי יעלה בזכות האגזוז אפילו על חשבון צריכת הדלק המצוינת של הדגם העומדת של 32 קילומטר לליטר. שלדת פלדה חצי עריסה כפולה, העיצוב הלך רחוק מבחינת הדימיון לאופנוע ראלי, כולל משקף החזית הזקוף, אולם זה אופנוע עם תקינת כביש ציבורי מלאה, מיועד להיות רב שימושי ולשני רוכבים.

SFA
הוצג לראשונה באוקטובר בתערוכת אינדונזיה (ראה וידאו), וההצגה ביפן מוכיחה כי זה אופנוע אמיתי בדרך לייצור. סטריטפייטר בעיצוב זועק אך המנוע זעיר, 150 סמ"ק אולי קצת יותר, השילדה עם מזלג הפוך, זרוע אחורית חד צדית ושילדה מעורבת צינורות פלדה ולוחות אלומיניום, ממש אם.וי אגוסטה ריבלה או אפילו דראגסטר – להמונים. בין כוונותיו של הסטריטפייטר להמונים של הונדה, אופנועי כביש מדוגמים בנפח קטן, ק.ט.מ 125/200 וימאהה MT125, להיטים באסיה וגם באירופה. עם זאת מבקרים בתערוכה העלו ספק אם הונדה תשמר את נכסי SFA קונספט הזה, אופנוע התצוגה, גם לגרסה הסדרתית, במיוחד לא בטוח שתישאר הזרוע האחורית החד צדית, תצורה המחייבת חיזוקים משמעותיים של השילדה הראשית ויש לזה מחיר.

גלריה

4 תגובות ל חדש מהונדה: CRF250 ראלי ו-SFA סטריפייטר קטן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל