fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC

אישימוטו: אפריליה טואנו 660 במבצע

אישימוטו: אפריליה טואנו 660 במבצע

אפריליה טואנו 660 הוא אחד האופנועים המעניינים ביותר בשוק, משלב בין עוצמה לנוחות עם עיצוב ספורטיבי ומודרני. המנוע, טווין מקבילי בנפח 660 סמ"ק, מציע תגובה מהירה וחדה, מושלם לכבישים הפתוחים ולמסלול. הטואנו 660 מתהדר במערכות אלקטרוניות מתקדמות, כולל מערכות בקרת אחיזה, מצבי רכיבה ו-ABS, המספקות ביטחון ושליטה מקסימלית בכל תנאי דרך.

האופנוע מעוצב עם קווים חדים ואווירודינמיים המדגישים את האופי הספורטיבי שלו. באפריליה הקפידו לשלב אלמנטים ארגונומיים שמבטיחים נוחות מרבית גם ברכיבות ארוכות, מה שהופך אותו למושלם גם לנסיעות יומיומיות וגם להרפתקאות בסופי שבוע.

אישימוטו, סוכנות הידועה בשירותה האדיב והמקצועי, מציעה לכם לצאת להרפתקה עם האפריליה טואנו 660 שנת 2022, עכשיו במחיר לא יאומן של 64,970 ₪ בלבד, הרבה פחות ממחיר המחירון הרשמי העומד על 78,970 ₪. והכי חשוב, כל זה מגיע עם אחריות לשנתיים מרגע הרכישה, מה שמבטיח לכם שקט נפשי וביטחון.

זוהי הזדמנות נדירה לרכוש אופנוע מהמותג האיטלקי, במחיר שאי אפשר למצוא כמותו, כמעט כמחיר אופנוע משומש – אבל עם 0 ק"מ. אם אתם חולמים על אופנוע עם ביצועים, סטייל, נוחות ובטיחות – הטואנו 660 הוא הבחירה המושלמת עבורכם. אל תחמיצו את ההזדמנות להפוך את החלום למציאות, ובקרו אותנו היום באישימוטו לפרטים נוספים ולנסיעת מבחן שלא תשכחו.


אישימוטו – אופנועים וקטנועים במגע אישי

הרצל 115, תל אביב | הסדנא 11, תל אביב
תמיד נשמח לעזור – 052-6456969
עקבו אחרינו בפייסבוק – אישימוטו-Heshemoto – אופנועים, קטנועים במגע אישי.
בקרו באתר הבית – אישימוטו – כל השירותים תחת קורת גג אחת

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל