fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
v12 באנר צידי
מוטוטאץ דקר
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
שרקו

הפרארי 488 פיסטה בישראל

הפרארי 488 פיסטה בישראל

יובל לוי

צילום: יצרן

אוטו איטליה, יבואנית פרארי בישראל החלה השבוע לשווק את מחליפתה של ה-458 ספצ'יאלה- פרארי 488 פיסטה החדשה.

תרגום המילה פיסטה בעברית הוא 'מסלול' ולשם פרארי מייעדים את הדגם החדש. המנוע הנו בנפח 3,902 סמ"ק וכולל שמונה צילינדרים בתצורת V. בעזרת צמד מגדשי טורבו המנוע מפיק 720 כוחות סוס המגיעים ב-8,000 סל"ד גבוהים למדי. לאוהבי קרבות הרמזורים נוכל לספר כי הפיסטה תגיע מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 2.85 שניות בלבד ומחוג המהירות יעצר על 340 קמ"ש.

פרארי השקיעה רבות על מנת לחסוך במשקל ודגם הפיסטה קל יותר ב-90 ק"ג מהדגם היוצא. משקלו היבש עומד על 1,280 ק"ג בלבד בזכות שימוש רב בחלקי קרבון (כיסוי המנוע, פגושים, ספויילר אחורי וגלגלי 20" העשויים גם הם מקרבון (אופציה)).

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove