fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

השקה מקומית: מיצובישי ASX

השקה מקומית: מיצובישי ASX

מערכת מוטו

צילום: יצרן

כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל משיקה את הדור החדש של ה-ASX עם מנוע חדש לשוק האירופאי, מערכות טכנולוגיה ובטיחות משודרגות ועם עיצוב מעודכן. 

ASX החדש מוצע לראשונה לשוק האירופאי עם מנוע בנזין 2 ליטר בעל הספק של 150 כ"ס ומומנט של 19.9 קג"מ, שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה. ל-ASX מערכת Stop N Go חדשה ולטענת היצרן מסייעים כל אלו לשיפור של למעלה מ-10% בצריכת הדלק ולעליה של 3 דרגות בציון הירוק.

מעבר לנגיעות העיצוביות להן זוכה הדגם, יש גם מערכת מולטימדיה עם מסך תצוגה 8 אינץ' הכוללת ממשק זיהוי קולי עם מגוון פקודות קוליות, תאורת LED מלאה מלפנים ומאחור וחישוקי 18 אינץ' בעיצוב חדש כבר מרמת הגימור הבסיסית. 

באגף הבטיחות, כולל ה-ASX החדש מספר מערכות: בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, התראת סטייה מנתיב, שליטה אוטומטית באורות גבוהים ו-7 כריות אוויר עם אפשרות לניתוק כרית אוויר לנוסע ליד הנהג. 

ה-ASX החדש זמין בשלוש רמות גימור: 

רמת גימור Intense הכוללת: חישוקי סגסוגת 18 אינץ', מסילות גג, חלונות כהים בחלק האחורי, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, בקרת אקלים, תאורת דרך LED מלאה קדימה ואחורה, חיישני גשם ותאורה אוטומטיים, בקרת שיוט, מנופי העברת הילוכים ודיבורית Bluetooth הנשלטים מגלגל ההגה, מראה פנימית אלקטרו כרומטית, 6 רמקולים ומערכת מולטימדיה Connected Car עם מסך בגודל 9 אינץ'. 

גרסת ה-Intense תעלה בישראל 135,900 ₪.

רמת גימור Instyle הכוללת את כל המאפיינים של רמת הגימור Intense, ובנוסף: כניסה והנעה ללא מפתח, מראות צד מתקפלות חשמלית ומשולבות איתות ועיטורים בשילוב כרום על הכנפיים הקדמיות. 

גרסת ה-Instyle תעלה בישראל 138,900 ₪.

רמת גימור Premium הכוללת את כל המאפיינים של רמות הגימור Intense ו-Instyle, ובנוסף: מערכת זיהוי רכב בשטח מת כולל התראה על תנועה אחורית חוצה, גג שמש פנורמי כולל תאורת LED פנימית, מושבים עם ריפוד דמוי עור שחור בשילוב בד, חימום למושבים הקדמיים, דיפוני דלתות דמוי עור שחור. 

גרסת ה-Premium תעלה בישראל 147,900 ₪.

ה-ASX החדש מציע אורך של 4,365 מ"מ, רוחב של 1,810 מ"מ, גובה של 1,640 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,670 מ"מ (זהה לזה של האאוטלנדר) ומרווח גחון של 190 מ"מ. נפח תא המטען גדל ל-406 ליטר ומיכל דלק בעל קיבולת של 63 ליטר. בדגם אפשרות להתקנת וו גרירה המקנה כושר גרירה של 1,300 ק"ג עם בלמים ו-740 ללא בלמים.

אפליקציית כלמוביל

מוצעת ללקוחות כלמוביל ללא עלות ומאפשרת שימוש במגוון שירותים דיגיטליים יעילים ונוחים הכוללים בין השאר איתור מיקום הרכב, ניווט אל הרכב, התנהגות נהג (תאוצות, בלימות, פניות חדות, יומן נסיעות, היסטורית נסיעה, רמת מתח מצבר, התראת מהירות ועוד..). כמו כן מאפשרת האפליקציה תיאום טיפול במוסך ללא שיחה למוקד שירות, ניהול אירוע תאונה, ספר רכב, ניהול והוספת נהגים חדשים ובני משפחה, הסבר על נוריות חיווי, שיחה ישירה למוקד השירות ועוד.

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל