fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

פסטיבל מוטורי בפסח והשקת פאנטיק XE 300

פסטיבל מוטורי בפסח והשקת פאנטיק XE 300

קבוצת בן עזר, יבואנית מותג האופנועים האיטלקי ההיסטורי Fantic Motor, שמחה להזמינכם לפסטיבל מוטורי בפסח, לכבוד השקתו של הפאנטיק XE 300 החדש, באירוע מיוחד עם תצוגת אופנועים, דוכני מכירת ציוד לאופנועי שטח, אומנות, אופנה, תכשיטים מיוחדים, ציוד פנאי וציוד טאקטי, עמדת קעקועים, שתייה וגלידה. במהלך האירוע יוגרל קטנוע חשמלי BE בשווי 13,000 ₪.

יום שישי, ה-26.4.24, משעה 09:00 עד 14:00, בכתובת שכטרמן 25, נתניה, סוכנות ראשית של קבוצת בן-עזר יבואנית ומשווקת מותגי האופנועים, הקטנועים והציוד של UM גלובל, YCF, פאנטיק, BE, סטומפ, SMPro, בנדה, Pro Circuit ו-FM. הכניסה חינם!

FANTIC XE 300
THE ITALIAN HEART BEATS AGAIN: HERE IS THE XE 300 2T

ה-XE300 2T, לו הקהל חיכה הרבה זמן, משתמש במנוע ה-Minarelli החזק החדש, עם הזרקת דלק והתנעה אלקטרונית. אופנוע שמבטיח ניצחונות, וכבר עשה זאת כשהוא נשלט בצורה מושלמת על ידי הרוכב השבדי הצעיר אלבין נורבין, כל כולו נחוש לזכות בתואר אליפות העולם באנדורו Junior2 בשנת 2023 הקסומה עבור אופנועי האנדורו של Fantic (עם 5 תארים עולמיים), נורבין ממשיך לצבור הישגים יחד עם ה-XE 300 גם בעונת 2024. היום, ה-XE300 סוף סוף עטור ההישגים מגיע גם ללקוח הישראלי.

ה-XE300 הוא אופנוע המוקדש לביצועים בלתי מתפשרים הודות למנוע ה-300 סמ"ק בעל הביצועים הטובים ביותר בשוק. המנוע הראשון בליין ה-Racing של Fantic פותח, נבדק ויוצר באיטליה על ידי Motori Minarelli, שנרכשה על ידי Fantic בשנת 2020 מימאהה. מנוע קומפקטי, טכנולוגי ובעל ביצועים גבוהים במיוחד, המבטיח כוח רב, אך עקומת מומנט קבועה ומלאה בכל המהירויות.

הטכנולוגיה שהושקעה ליצירת המכונה הזו מבטיחה את הביצועים המדהימים שלה, בראש ובראשונה הודות למערכת הזרקה אלקטרונית של Dell'Orto עם מזרק כפול, המבטיחה סדירות פעולה מעולה ותאימות לתקן E5 Plus. שסתום הפליטה הוא אלקטרוני, ומאפשר עקומת מומנט מלאה ונמרצת בכל מהירות. המתנע החשמלי שתוכנן על ידי Minarelli מבטיח התנעות מיידיות בכל תנאי. לבסוף, המצמד ההידראולי מבטיח דיוק ומאמץ מינימלי על הידית.

רכיבי השלדה הם ברמה הגבוהה ביותר ושונה מכל המתחרים בשוק. זהו ה-300 2T היחיד שפותח סביב שלדת אלומיניום משובחת עם עריסה סמי-כפולה המבטיחה את יחס הקשיחות/קלילות הטוב ביותר. כמו שאר האחים בליין האנדורו, הוא מחזיק במתלי Kayaba עם מזלג SSS בקוטר 48 מ"מ, במשך שנים נקודת התייחסות בעולם השטח. לפיכך זהו אופנוע זריז ביותר, עם איכויות והתנהגות ללא תחרות בקטגוריה שלו.

הנפיצות של ה-2 פעימות מנוהלת על ידי רכיבים אלקטרוניים מהשורה הראשונה, בעיקר בקרת האחיזה הרב-שלבית, מושלמת להתמודדות עם תנאים שונים ומתג מיפוי מנוע כפול חדשני. עבודת מחקר מעמיקה נעשתה גם לכיוונוני הכידון, המתגים והלחצנים, המאפשרים פונקציונליות רבה, עם מרווחים מופחתים ועיצוב מינימלי. נוריות הגדרות, שליטה על בקרת האחיזה ומתג מיפוי המנוע ממוקמים בצד שמאל, כאשר רק מתג המשבת-מתנע הקלאסי מימין.

פונקציונליות רבה מובטחת גם מנקודת מבט של תחזוקה עם גישה ישירה למסנן האוויר. אחרון חביב, הוא ההיבט הארגונומי שנלמד על ידי צוות המבחן של Fantic, המתהדר במידות מינימליות ובריכוזיות מירבית של מסות. מיכל השמן והדלק משולבים, מותני האופנועי צרות וארגונומיות; המתלה האחורי עוצב מחדש לחלוטין בהשוואה לדגמי ה-2 פעימות האחרים של Fantic, מה שמבטיח מקום לרכיבים רבים נוספים, אך שומר על אותן מידות כלליות.

מחיר ה-XE 300 כולל הוצאות הרישוי ומע"מ (על הכביש): 69,000 ₪

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    מפרט טכני:

    מנוע: צילינדר יחיד, 2 פעימות, מקורר נוזל, עם Reed Valve ביניקה ושסתום אלקטרוני בפליטה
    נפח מנוע: 292 סמ"ק
    הזנת דלק: הזרקה אלקטרונית של Dell'Orto עם מזרק כפול
    הילוכים: 5
    מצמד: רב-דיסק רטוב עם מערכת הידראולית (מפעיל STM – משאבת BREMBO)
    מערכת שימון: מערבל שמן נפרד
    שלדה: עריסה סמי-כפולה מאלומיניום
    זרוע אחורית: אלומיניום עם חתך משתנה ולינק פרוגרסיבי
    צוואר היגוי: זווית 27.7°, מפסע 122 מ"מ
    צמיגים: 90/90×21, 140/80×18
    גלגלים: חישורים עם חישוקי אלומיניום – 21×1.60, 19×2.15
    בלמים: דיסק קדמי 270 מ"מ, דיסק אחורי 240 מ"מ
    מתלה קדמי: מזלג הפוך KYB בקוטר 48 מ"מ, כיוונון מלא, מהלך גלגל 300 מ"מ
    בולם אחורי: מונושוק KYB, כיוונון מלא, מהלך גלגל 315 מ"מ
    מידות: אורך 2200 מ"מ, רוחב 825 מ"מ
    לוח שעונים: מסך TFT בגודל 3.5 אינץ' עם קישוריות בלוטות'
    מיכל דלק: 9 ליטר + 0.8 ליטר שמן
    גובה מושב: 970 מ"מ
    בסיס גלגלים: 1485 מ"מ
    משקל מלא: 107 ק"ג ללא דלק
    חבילה אלקטרונית: מפות מנוע hard/soft, בקרת אחיזה רב-שלבית, תאורה LED מלא, סוללת ליתיום

    עמית בן עזר, מנכ"ל קבוצת בן עזר: "הבטחנו, ואנחנו מקיימים – מותג Fantic ממשיך לצמוח, עם מגוון דגמי שטח מקצועיים ועטורי הישגים שמסייעים לו לבסס את מעמדו שוב כיצרן מוביל באירופה. לאחר רכישת מפעל המנועים Minarelli, ב-Fantic החלו לעבוד על יצירת מנועי Racing חדשים, כשהראשון מביניהם הוא מנוע ה-300 2T שכל כך חיכינו להגעתו, בעטיפה של מכלולים מדהימים וטכנולוגיה מתקדמת.

    כדי לחגוג את הגעתו לישראל ואת בואו של האביב, אנחנו מזמינים את כולם להגיע אלינו בפסח, ביום שישי ה-26.4, לפסטיבל מוטורי ענק עם מכירות של אופנועים, ציוד, פריטי אומנות, שתייה ועוד ולראות בפעם הראשונה את ה-XE 300 החדש.

    אנחנו מאמינים ב-Fantic בשל היותו יצרן איטלקי בעל מורשת המציע ריגושים גבוהים ושופע סטייל ייחודי. Fantic מחזיקים בקבוצות מירוצים בשלל אליפויות אספלט ושטח, ובשנים הקרובות נראה עוד הרבה חידושים וכלים מיוחדים מהיצרן".

    קבוצת בן עזר בע"מ
    שוקן 22, תל אביב | שכטרמן 25, נתניה
    stompisrael@gmail.com
    www.stompisrael.com
    09-8866300

     

     

     

     

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל