fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

גילי פריאנטה ימונה למנכ"ל מטרו מוטור

גילי פריאנטה ימונה למנכ"ל מטרו מוטור

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: רונן טופלברג

מטרו מוטור מפצלת את פעילותה בענף הרכב ומקימה את מטרו אוטומוטיב, שתייבא רכבים פרטיים, מסחריים, משאיות קלות ועוד; גילי פריאנטה מקבוצת כלמוביל יחליף את תומר קומרוב, שיהפוך למנכ"ל מטרו אוטומוטיב, בתפקיד מנכ"ל מטרו מוטור.

יבואנית הדו-גלגלי מטרו מוטור מודיעה על פיצול של פעילות יבוא הרכב הגדלה של החברה לחברה נפרדת, 'מטרו אוטומוטיב', לאחר שהודיעה על קבלת זיכיון יבוא של רכבים חשמליים נוספים מקונצרן Dongfeng והרחבת פעילות מחלקת הרכב בשנה הקרובה.

בשנתיים האחרונות החלה מטרו לפעול בתחום הרכב, תחילה עם ההודעה על קבל זיכיון היבוא של Karma, דרך ייבוא מותגי הרכב החשמליים Voyah ו־Leapmotor בסוף 2022 ולאחרונה עם ההודעה על קבלת זיכיון הייבוא לשאר הרכבים החשמליים של קונצרן דונגפנג. כעת מחליטה החברה לפצל את פעילות הרכב ולהקים את מטרו אוטומוטיב, שתפתח בחודשים הקרובים 4 אולמות תצוגה ו־2 מרכזי שרות, בהשקעה כוללת של עשרות מיליוני שקלים.

תומר קומרוב, שמונה בשנת 2018 למנכ"ל מטרו מוטור, יעבור לתפקיד מנכ"ל מטרו אוטומוטיב, שתרחיב את פעילותה בהמשך מעבר לרכבים פרטיים וייבא גם רכבים מסחריים, משאיות קלות ועוד. גילי פריאנטה, סמנכ"ל קבוצת היוקרה בכלמוביל יעזוב את החברה אחרי 12 שנה ויחליף את קומרוב כמנכ"ל מטרו מוטור ויהיה אחראי על יבוא ושיווק אופנועים, קטנועים, רכבי שטח, רכבים תפעוליים, קלנועיות, כלי שייט ועוד.

ב־12 שנותיו בכלמוביל ניהל פריאנטה את מותגי יונדאי ומרצדס ובתפקידו האחרון היה סמנכ"ל קבוצת היוקרה של כלמוביל, המורכבת ממותגי מרצדס, סמארט וג'נסיס. לפריאנטה תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה ותואר שני בינלאומי במנהל עסקים, בהתמחות בשיווק גלובלי ומימון.

תומר קומרוב, מנכ"ל מטרו מוטור: "פוטנציאל עסקי ייבוא הרכב של מטרו החל לממש את עצמו ואנו רק בהתחלה. ברשותנו גב פיננסי איתן, שותפים חזקים ומותגים מובילים באמצעותם נהפוך את מטרו אוטומוטיב לשחקן משמעותי וייחודי בשוק הרכב בישראל".

גדי אבירם, מייסד ויו"ר מטרו: "כניסתנו לשוק הרכב מסמנת פרק חדש ומרתק בהתפתחות החברה. הדגמים שצפויים להיכנס לארץ במהלך השנה הקרובה הם למרכז השוק ועם פוטנציאל מכירות גדול נוכח איכות הדגמים, הנתונים הכלליים ומחירם התחרותי. אנו בטוחים שתומר יוביל את מטרו אוטומוטיב להישגים יוצאי דופן, כפי שעשה זאת בשנים האחרונות במטרו. אנו מברכים את גילי פריאנטה עם הצטרפותו למשפחת מטרו. גילי מגיע עם ניסיון ניהולי נרחב אשר נצבר במהלך תפקידיו הקודמים, לרבות בתחום התקשורת והרכב והוא יפעל לקדם את פעילות החברה בכל התחומים, כולל כניסה לתחומים חדשים ופיתוח עסקי של החברה. אנו מטרו ומאמינים שהניסיון העשיר שלו יסייע לצמיחתה וקידומה של החברה בשנים הבאות".

תומר קומרוב

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

תגובה אחת ל גילי פריאנטה ימונה למנכ"ל מטרו מוטור

  1. שיהיה בהצלחה!
    אולי גם תדאג להוריד מחירים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל