fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן

מותג רכב נוסף למטרו מוטור: Voyah

מותג רכב נוסף למטרו מוטור: Voyah

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

חברת מטרו מוטור, המוכרת בעיקר כיבואנית הגדולה בשוק הדו-גלגלי, תתחיל לשווק השנה גם מכוניות, ולאחר שהודיעה כבר כי תשווק את רכבי מותג Karma ומותג Leapmotor, מוסיפה מטרו מותג נוסף ושלישי במספר – Voyah, מותג רכבי היוקרה של קבוצת Dongfeng Motor הסינית.

דונגפנג, מבין היצרניות הגדולות והוותיקות בסין, הקימה בשנת 2020 את Voyah, מותג רכבי היוקרה שלה, ושנה לאחר מכן הציגה את הדגם הראשון של המותג – Voyah Free, רכב SUV גדול ממדים (D) בעל 5 מקומות, שיגיע לישראל בגרסה חשמלית המצוידת בשני מנועים חשמליים בעלי הספק משולב של 490 כ"ס, המאיצים מ־0 ל־100 קמ"ש ב־4.4 שניות, עם הנעה כפולה וסוללת 103kWh המייצרת טווח נסיעה של כ־530 ק"מ.

אורכו של ה־Free עומד על 490.5 ס"מ, רוחבו 195 ס"מ וגובהו 164.5 ס"מ, בסיס הגלגלים באורך 296 ס"מ, משקלו 2.3 טון, תא המטען בנפח שבין 560 עד 1,320 ליטרים (בקיפול המושבים), ומקדימה תא מטען נוסף בנפח 72 ליטר. זמני הטעינה עומדים על 8.5 שעות בטעינה ביתית, כשהוא תומך טעינה מהירה של עד 125kW, שמקצרת את זמן הטעינה עד ל־40 דקות בטעינה מ־20% ל־80%.

רשימת האבזור כוללת מתלי אוויר מתכווננים, גלגלי 20 אינץ', גג פנורמי עם מערכת הכהיה חשמלית, מושבים מאווררים, מחוממים ומעסים, מערכת מולטימדיה בעלת 2 צגים בגודל 12.3 אינץ' וצג בגודל זהה ללוח המחוונים, כמו גם מגוון מערכות בטיחות הכוללות בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית.

ה־Free הוא הדגם הראשון של המותג שמגיע לשוק האירופאי, וישראל תהיה המדינה השנייה שתשווק את הדגם אחרי נורווגיה. שני הדגמים הנוספים של המותג, המיניוואן Dreamer והסדאן H53 (שבינתיים עוד לא הוצגה רשמית) עתידים להגיע גם הם לשוק האירופאי, אך בינתיים לא לישראל.

תומר קומרוב מנכ"ל מטרו מוטור: "אני רואה ב־Voyah מבית Dongfeng Motor חיזוק משמעותי בקטגוריית הפרמיום בחטיבת הרכב במטרו מוטור. היצרן רואה בישראל שוק משמעותי ובקרוב יציג דגמים נוספים למרכז שוק רכבי הפרמיום בישראל. מטרו רואה בתחום הרכב כמנוע צמיחה משמעותי לחברה בשנים הבאות וגאה לספק מגוון פתרונות תחבורה בכל התחומים".

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל