fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

חדש בישראל: Voge 525ACX סקרמבלר

חדש בישראל: Voge 525ACX סקרמבלר

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

חברת מוטו 24 מודיעה על תחילת שיווקו של ה־525ACX, דגם סקרמבלר חדש שמחליף את ה־500AC ומבוסס על פלטפורמת המנוע החדשה של ה־525DSX, עם חבילה אלקטרונית מרשימה ואוריינטציה דו-שימושית.

ה־525ACX עושה שימוש באותו מנוע טיוון מקבילי בנפח 494 סמ"ק, המייצר הספק של 47 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 4.5 קג"מ ב־7,000 סל"ד, שמצויד בסליפר קלאץ', שתי מפות מנוע ובקרת אחיזה הניתנת לכיבוי – המהווה פלטפורמה משותפת לכל דגמי ה־525. המנוע מותקן בשלדת צינורות פלדה עם מזלג KYB הפוך בקוטר 41 מ"מ מקדימה וזרוע אלומיניום עם בולם KYB יחיד מאחור, בעל כיוונון עומס קפיץ ומנגנון לינקים פרוגרסיבי.

על חישוקי השפיצים בקוטר 19 ו־17 אינץ' מותקנים צמיגי מצלר Tourance טיובלס במידות 110/80-19 מקדימה ו־150/70-17 מאחור. מערכת הבלימה של Nissin עם זוג דיסקים בקוטר 298 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מקדימה ודיסק בקוטר 240 מ"מ מאחור, עם מערכת ABS של בוש. ה־525ACX מצויד בלוח מחוונים עם צג TFT בגודל 7 אינץ' בעל חיבור בלוטוס, מנופי בלם ומצמד מתכווננים, תאורת LED מלאה, חיישני לחץ אוויר בצמיגים ושקע טעינה 12V ו־USB.

דגמי סדרת ה־AC (ר"ת Advanced Classic) של Voge מתאפיינים בעיצוב נייקד קלאסי-מודרני, כשדגמי ה־ACX נוטים לכיוון סגנון הסקרמבלר ומציעים יכולות שטח משופרות. העיצוב של ה־525ACX עבר עדכון קל והוא כולל גרפיקה חדשה, מגן רוח ודוד פליטה גבוה. אורכו הכללי 2,150 מ"מ, רוחבו 820 מ"מ, גובהו 1,230 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,450 מ"מ, המושב בגובה 820 מ"מ, משקלו הרטוב עומד על 198 ק"ג כולל 19 ליטר דלק. תצרוכת הדלק המוצהרת עומדת על 26 ק"מ לליטר.

מחירו של ה־525ACX החדש עומד על 43,900 ₪, משך האחריות שנתיים או 24,000 ק"מ ו־5 שנים על המנוע. מרווחי הטיפולים עומדים על 6,000 ק"מ ומחירי הטיפולים הם 450 ₪ לטיפול קטן או בתום ההרצה ו־1,290 ₪ לטיפול גדול ב־24,000 ק"מ.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    4 תגובות ל חדש בישראל: Voge 525ACX סקרמבלר

    1. יכולות שטח? אנשים עוד מאמינים לשטויות שאתם לפעמים כותבים וזה נגמר רע עבורם…קצת אחריות…איפה עובר הקו בין לקרוא ברושור יצרן לבין לקרוא חדשות במוטו?

    2. ידיות האחיזה למורכב מאחור,אולי יפות עיצובית,אבל בכדי לקשור ציוד על המושב,זה כבר בעיה.
      וזה לתשומת לב יצרניות הסקרמבלרים האחרים,שאפילו לא מתביישים להחסיר סבל או ידיות שמשמשות גם כעוגני קשירה.

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל