fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

מילאנו: ליין דגמי Voge לשנת 2024

מילאנו: ליין דגמי Voge לשנת 2024

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

מותג Voge, השייך לקבוצת לונסין, משיק בתערוכת EICMA 2023 במילאנו מגוון דגמים חדשים, ביניהם ספורטיבי וקרוזר בנפח 500 סמ"ק, 4 קטנועים חדשים וגרסת ייצור רשמית של האדוונצ'ר 900DSX.

למשפחת דגמי ה־525 החדשה של ווג, הכוללת את האדוונצ'ר 525DSX, הנייקד 525R והסקרמבלר 525AC-X, מצטרפים ב־2024 ה־525RR הספורטיבי והקרוזר 525CU.

ה־525RR שנקרא באיטליה גם Brivido, "מרגש" בתרגום לעברית, עוטה על עצמו פיירינג מלא בעל חזות קשוחה וחדה, עם תנוחת רכיבה ספורטיבית וצמד כנפונים מקדימה, סביב אותה שלדת צינורות פלדה ומנוע טיוון מקבילי בנפח 494 סמ"ק, המייצר הספק של 47 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 4.5 קג"מ ב־7,000 סל"ד, שמצויד בסליפר קלאץ', שתי מפות מנוע ובקרת אחיזה הניתנת לכיבוי – המהווה פלטפורמה משותפת לכל דגמי ה־525.

בחלקו הקדמי מותקן מזלג הפוך ומאחור זרוע אלומיניום עם בולם יחיד ומנגנון לינקים פרוגרסיבי, ללא אפשרויות כיוונון. גלגלים הייצוקים בקוטר 17 אינץ' נועלים צמיגי פירלי Diablo Rosso III במידות 120/70-17 ו־160/60-17, כשמערכת הבלימה כוללת דיסק יחיד בקוטר 320 מ"מ וקליפר ברמבו רדיאלי עם 4 בוכנות מקדימה, דיסק בקוטר 240 מ"מ עם קליפר חד-בוכנתי מאחור ומערכת ABS הניתנת לכיבוי.

מול הרוכב לוח מחוונים עם צג LCD צבעוני בגודל 5 אינץ', ממנו ניתן לשלוט על המערכות. ל־525RR מערכת תאורת LED מלאה, מנופי בלם ומצמד מתכווננים, אורכו הכללי 2,030 מ"מ, רוחבו 760 מ"מ, גובהו 1,170 מ"מ, משקלו היבש 172 ק"ג, המושב בגובה 785 מ"מ, מרווח הגחון 150 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,430 מ"מ ומיכל הדלק בנפח 14.5 ליטר. ה־525RR יהיה זמין בשתי אופציות צבע, אדום או שחור.

ה־525CU הוא קרוזר בעל עיצוב בובר מינימליסטי, אותו מנוע טווין מקבילי – עם רצועת הינע במקום שרשרת – שמותקן בשלדה חדשה עם מזלג הפוך מקדימה וצמד בולמים מאחור, המחוברים לזרוע אחורית מפלדה. על הגלגלים הייצוקים בקוטר 16 אינץ' צמיגים רחבים במידות 130/90-16 ו־150/80-16. מערכת הבלימה של J.Juan בעלת דיסק יחיד מקדימה וקליפר רדיאלי.

החבילה אלקטרונית כוללת מערכת ABS, בקרת אחיזה, צג LCD צבעוני עגול, שקע טעינה USB ותאורת LED מלאה. אורכו הכללי 2,225 מ"מ, רוחבו 845 מ"מ, גובהו 1,105 מ"מ, משקלו היבש 178 ק"ג, המושב בגובה 710 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,480 מ"מ ומיכל הדלק בנפח 15 ליטר.

אחרי ה־SR4 – שמקבל ל־2024 תצוגת ניווט פניה-אחר-פניה, מושב וידיות מחוממים ומשקף מתכוונן חשמלית – ווג מרחיבה את היצע הקטנועים שלה, עם ה־SR1, ה־SR16, ה־SR2 ADV וה־SR3.

ה־SR1 הוא קטנוע מנהלים קומפקטי עם מנוע בנפח 125 סמ"ק, המייצר הספק של 11.5 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 1.1 קג"מ ב־6,500 סל"ד, עם תצרוכת דלק מוצהרת של 37 קמ"ל ומערכת עצור-וסע. החבילה האלקטרונית כוללת התנעה ללא מפתח, מערכת ABS, בקרת אחיזה, מצלמת דרך קדמית עם זיהוי תאונה אוטומטי והקלטה לכרטיס SD, תאורת LED מלאה, שקע טעינה USB, חיבור בלוטוס לסלולרי ותצוגת ניווט פניה-אחר-פניה.

הגלגלים הייצוקים בקוטר 14 ו־13 אינץ' נועלים צמיגים במידות 110/70-14 מקדימה ו־130/70-13 מאחור. מערכת הבלימה עם דיסק בקוטר 240 מ"מ מקדימה ו־220 מ"מ מאחור, המושב בגובה 775 מ"מ, משקלו היבש 133 ק"ג, בסיס הגלגלים באורך 1,320 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 8 ליטר, אורכו הכללי 1,945 מ"מ, רוחבו 740 מ"מ וגובהו 1,265 מ"מ. ה־SR1 יגיע בקרוב לישראל ויעלה 18,900 ₪.

ה־SR16 הוא קטנוע גלגלים גדולים, תצורה פופולרית במיוחד באירופה – ובאיטליה בפרט – ולצערנו פחות בישראל. לכן, ה־SR16 עוצב ופותח באיטליה, כדי להתאים לדרישות השוק המקומי. הוא מצויד בגלגל קדמי בקוטר 16 אינץ' ואחורי בקוטר 14 אינץ', זאת לטובת פינוי מקום להגדלת שטח האחסון, מבלי לוותר על היתרונות הדינמיים והבטיחותיים של הגלגלים הגדולים. יש לו אותו מנוע 125 סמ"ק של ה־SR1 עם מערכת עצור-וסע, רצפה שטוחה, מגן רוח גבוה וארגז אחורי בנפח 34 ליטר כסטנדרט, תא אחסון קטן מקדימה ותא אחסון מתחת למושב עם מקום לקסדה מלאה וחפצים נוספים.

גם ה־SR16, כמו ה־SR1, בעל חבילה אלקטרונית הכוללת התנעה ללא מפתח, מערכת ABS, בקרת אחיזה, מצלמת דרך קדמית עם זיהוי תאונה אוטומטי והקלטה לכרטיס SD, תאורת LED מלאה, שקע טעינה USB, חיבור בלוטוס לסלולרי ותצוגת ניווט פניה-אחר-פניה. המושב בגובה 800 מ"מ, משקלו היבש 140 ק"ג, בסיס הגלגלים באורך 1,358 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 7.8 ליטר, אורכו הכללי 2,012 מ"מ, רוחבו 730 מ"מ וגובהו 1,603 מ"מ.

ה־SR2 ADV, כפי שמרמז שמו, הוא קטנוע קרוסאובר, המשלב עם קטנוע מנהלים יכולת שטח בסיסית ועיצוב בהשראת אופנועי אדוונצ'ר, הכולל משטחים רבים בעלי קווים חדים ומרובעים במעטפת, צבעים בשילוב אפור ושחור מט, מגן רוח גבוה (ומתכוונן חשמלית) וצמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי. ה־SR2 ADV מיוצר בשתי גרסאות – 125 ו־200 – על אותו בסיס, עם מנוע סינגל מקורר נושל בעל מערכת עצור וסע, בנפח 125 סמ"ק עם 11.5 כ"ס או 174 סמ"ק עם 17.5 כ"ס.

השלדה מחוזקת לטובת עמידה בתוספת העומסים ברכיבת שטח, יש לו צמד בולמים אחוריים ומזלג קדמי עם מהלך ארוך יותר משל ה־SR1, וגם אגזוז וגשר (זרוע אחורית) שונים. על הגלגלים הייצוקים במידות 14 ו־13 אינץ' מותקנים צמיגים קובייתיים במידות 110/80-14 ו־130/70-13, כשמראה האדוונצ'ר ממשיך גם לכידון חשוף ורחב (770 מ"מ) ומושב בגובה 810 מ"מ.

החבילה האלקטרונית כוללת התנעה ללא מפתח, מערכת ABS, בקרת אחיזה, מצלמת דרך קדמית עם זיהוי תאונה אוטומטי והקלטה לכרטיס SD, תאורת LED מלאה, שקע טעינה USB, צג LCD עם חיבור בלוטוס לסלולרי ותצוגת ניווט פניה-אחר-פניה. מיכל הדלק בנפח 9 ליטר, משקלו היבש 135 ק"ג (140 ק"ג ל-200), בסיס הגלגלים באורך 1,330 מ"מ, אורכו הכללי 1,950 מ"מ, רוחבו 770 מ"מ וגובהו 1,300 מ"מ.

ה־SR3 נוצר בעקבות הצלחתו של ה־SR4, כגרסת נפח קטנה יותר העושה שימוש בפלטפורמה חדשה לחלוטין בעלת עיצוב ומכלולים דומים לאח הגדול. ל־SR3 מנוע בנפח 244 סמ"ק, המייצר הספק של 25.5 כ"ס ב־8,000 סל"ד ומומנט של 2.3 קג"מ ב־5,500 סל"ד, שלדה חדשה מצינורות פלדה וגלגלים בקוטר 14 אינץ' מקדימה ו־13 אינץ' מאחור.

ה־SR3 מצויד במגן רוח מתכוונן ידנית, תא אחסון מתחת למושב המסוגל להכיל קסדה מלאה וקסדת 3/4, וחבילה אלקטרונית הכוללת התנעה ללא מפתח, מערכת ABS, בקרת אחיזה, תאורת LED מלאה, שקע טעינה USB וצג LCD עם חיבור בלוטוס לסלולרי. מיכל הדלק בנפח 14 ליטר, משקלו היבש 165 ק"ג, בסיס הגלגלים באורך 1,525 מ"מ, אורכו הכללי 2,100 מ"מ, רוחבו 795 מ"מ וגובהו 1,392 מ"מ.

אופנוע הדגל של ווג הוא ה־900DSX החדש, אופנוע האדוונצ'ר שהוצג לראשונה עוד בשנה שעברה וכעת מושק באופן רשמי לקראת תחילת השיווק שלו בשנת 2024. ה־900DSX מבוסס למעשה על ה־F900GS וה־F800GS של ב.מ.וו, עם אותו מנוע טווין מקבילי בנפח 895 סמ"ק שלונסין מייצרת עבור ב.מ.וו, שב־900DSX החדש של ווג מייצר הספק של 94 כ"ס ב־8,250 סל"ד, שהם 10 כ"ס פחות מהב.מ.וו, זאת לצורך אפשרות להגבלת ההספק ל־47 כ"ס בגרסה לרישיון A1 – אם כי בינתיים ווג לא מייצרת כזו, אולי בעתיד. המומנט עומד על 9.7 קג"מ ב־6,250 סל"ד, והמנוע משודך לסליפר קלאץ', קוויקשיפטר דו-כיווני, מצערת אלקטרונית ו־4 מצבי רכיבה השולטים בתגובת המנוע, בלימת המנוע, בקרת האחיזה ומערכת ה־ABS.

השלדה גם היא מגיעה מהדגם המקביל של ב.מ.וו, וכוללת זרוע אחורית א-סימטרית מאלומיניום, מתלים ארוכי מהלך של KYB בעלי כיוונון מלא, גלגלי שפיצים בקוטר 21 אינץ' מקדימה ו־17 מאחור עם צמיגי טיובלס במידות 90/90-21 ו־150/70-17 מעידים על הכוונות של ווג ליצור אדוונצ'ר שלא מפחד לטבול את הצמיגים בבוץ. יש לו גם משכך היגוי ומערכת בלימה של ברמבו עם שני דיסקים בקוטר 300 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 240 מ"מ מאחור. גובה המושב נמוך בהשוואה לאדוונצ'רים מקבילים, עם 825 מ"מ, אך זה נעשה בשינוי תצורת המושב ולא בהנמכת האופנוע, כשמול המושב המדורג עומד מיכל דלק בנפח 17 ליטר, וקדימה יותר גם צג TFT בעל קישוריות בלוטוס ותצוגת ניווט פניה-אחר-פניה ומעליו מגן רוח מתכוונן בטווח של 60 מ"מ.

בנוסף, ה־900DSX מצויד בחימום ידיות ומושב, בקרת שיוט אדפטיבית עם רדאר קדמי ורדאר אחורי להתראת שטח מת, מיגוני ידיים, מנוע וגחון, ג'ק אמצע, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, התנעה ללא מפתח, תאורת LED מלאה ומתקונים מקוריים להתקנת ארגזים. משקלו היבש של ה־900DSX עומד על 215 ק"ג, בסיס הגלגלים באורך 1,580 מ"מ, אורכו הכללי 2,325 מ"מ, רוחבו 940 מ"מ וגובהו 1,420 מ"מ. ה־900DSX יגיע גם הוא בקרוב לישראל ומחירו יעמוד על 79,900 ₪.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל