fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מבצע באבנוע: קסדת Suomy Armor

מבצע באבנוע: קסדת Suomy Armor

קסדת כביש פתוחה עם מיגון סנטר פריק. Suomy איטליה מציגה בפנינו את קסדת הכביש הקלה והמאווררת ביותר שניתן למצוא, הקסדה בעלת מיגון סנטר פריק, ריפודים היפואלרגנים פריקים בקלות לשטיפה, לקסדה יש מקום למשקפי ראייה, יש משקף שמש פנימי בהיר, מקום להרכבת דיבורית, תקן ECE06 המעודכן ביותר. פתחי אוויר עליונים ומסילות אוורר פנימיות לפינוי חום.

עכשיו במחירי השקה: במקום 1,395 ₪ – רק 850 ₪!!

קסדת כביש עם סנטר פריק SUOMY Armor

קסדת ARMOR, עם עיצוב ייחודי, שאין לטעות בו, אייקוני… בהשראת עולם הסרטים והמדע הבדיוני, היא הקסדה שלעולם לא תיעלם מעיניכם. קסדת SUOMY החדשה והבלעדית העשויה מחומר תרמופלסטי ADT-Advanced, שפותחה ומותאמת לשימוש עירוני ברכיבה. קלת משקל, מאווררת, ניתנת לשינוי בקלות מקסדה מלאה לפתוחה, עם משקף שמש ובטנה נשלפת שעשויים במיטב הטכנולוגיות כדי להבטיח אמינות ונוחות.

מעטפת תרמופלסטית ADT-Advance עשויה מתערובת שרף תרמופלסטית יצוקה בהזרקה עם עמידות בפני פגיעה חזקה. ה-ARMOR זמינה ב-2 גדלי מעטפת כדי להבטיח התאמה מושלמת של הקסדה. מגן הסנטר הנשלף עשוי מ-ADT-Advance Thermoplastic, תערובת של שרפים תרמופלסטיים בהזרקה ומצופה מבפנים בבד. מערכת החיבור מצוידת בשני לחצני צד להרכבה קלה ואינטואיטיבית. משקף השמש המשולב מופעל בקלות הודות לבקרת צד המשולבת בקצה הקסדה. משקף שמש הוא נגד שריטות. פתחי האוויר העליונים במעטפת החיצונית מאפשרים אוורור מיטבי של כניסת זרימת האוויר לקסדה. ל-chinguard יש מערכת חלוקת זרימה לתפעול בקלות. הבטנה ורפידות הנוחות ניתנות להסרה, ניתנות לכביסה והחלפה ויש להן את התכונות הבאות: נידוף מהיר של לחות הגוף, שמירה על הטמפרטורה הנכונה, בד קל, רך ונושם, רפידות לחיים מוכנות להתקנת אוזניות בלוטות', תעלה למשקפיים. למערכת הרכיסה אבזם מיקרומטרי עשוי מתכת ושרף אצטל.


אבנוע | AVNOA
שוקן 12, תל אביב
טלפון: 03-6822950

שעות פתיחה:
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-14:00

משלוחים חינם לכל הארץ

ט.ל.ח | עד גמר המלאי | התמונה להמחשה בלבד

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל