fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

קסדות שוברט M1 Pro עכשיו באתר אמביל

קסדות שוברט M1 Pro עכשיו באתר אמביל

עכשיו באתר אמביל: קסדות שוברט M1 Pro לרכישה באתר! קסדת הג׳ט של מותג העל הגרמני, בעלת תקן אירופאי ECE R 22.05 ומגוון צבעים ומידות – החל מ-2,112 ₪.

בפעם ה-13 ברציפות, קוראי MOTORRAD, מגזין האופנועים הגדול באירופה, בחרו את יצרנית הקסדות SCHUBERTH למותג הטוב ביותר.

HEAD PROTECTION MADE IN GERMANY. שוברט מייצגת את זה כבר יותר מ-70 שנה. אנחנו מייצרים קסדות מגן מסוגים שונים מאז שנות ה-40. משנת 1954 ואילך, רוכבי אופנועים יכלו לחבוש קסדה של המותג SCHUBERTH. זה היה תחילתו של סיפור הצלחה שנמשך גם היום. מאז הקמת החברה יוצרו ונמכרו אינספור קסדות לאופנועים. ואינספור לקוחות מרוצים שמתגאים ב"SCHUBERTH" שלהם. כיום, SCHUBERTH מפתחת ומייצרת במגדבורג שעל האלבה. בפרוטפוליו של החברה: קסדות מגן לעבודה, משטרה, מכבי אש, מרוצים ורכיבה על אופנועים. נהגי הפורמולה 1 מכירים את קסדות SCHUBERTH מקרוב, כמו גם את הפעמים הרבות שהן הצילו חיים והגנו על הנהגים.

על ה-M1 Pro: 

הקסדה מיוצרת בטכנולוגיה הייחודית של שוברט (Direct Fiber Processing (DFP המאפשרת שילוב משקל נמוך ויציבות מירבית. המעטפת החיצונית של הקסדה מיוצרת מפיברגלס רב שכבתי דחוס התורם לספיגת אנרגיה טובה יותר ובטיחות גבוהה. ריפוד פנימי איכותי ללא תפרים התורם לבטיחות ונוחות המשתמש. בד הריפוד הפנימי נבחר בקפידה על מנת לשפר את תחושת הנוחות, האוורור ונידוף הלחות בקסדה בעת שימוש. כל חלקי הריפוד הפנימי פריקים וניתנים לרחיצה. רצועת סגירה עם מנגנון נעילה מתכוונן – ראצ'ט, המאפשר סגירה ופתיחה באופן מהיר ונוח. הרצועות ניתנות להתאמה בשני הצדדים לנוחות המשתמש/ת. משקף המיוצר מפוליקרבונט ברמת אופטיקה – CLASS 1 המבטיחה שדה ראיה רחב, שקיפות מעולה והגנה נגד שריטות. משקף גדול המותאם ליציבות מירבית והפחתת רעשי רוח. כולל הכנה למשקף פנימי נגד אדים (לא כלול). מנגנון המשקף הייחודי מאפשר החלפה מהירה ללא שימוש בכלים. משקף שמש פנימי כהה ואיכותי. תפעול המשקף נעשה על ידי כפתור הממוקם במסילה בצד השמאלי תחתון של הקסדה. המבנה החיצוני של הקסדה פותח במנהרת הרוח של שוברט על מנת להבטיח רכיבה נינוחה ובטוחה בכל מהירות. פתח אוורור גדול בקדמת הראש המאפשר זרימת אויר נקי דרך תעלות אוורור המובנות בחלקה הפנימי של קסדה. הקסדה כוללת זוג רמקולים איכותיים ומיקרופונים (חבויים) מובנים, כהכנה מלאה להתקנה של דיבורית SC1M של חברת SENA. לקסדה ניתן לרכוש בנפרד משקף חיצוני: כהה, אירידיום, כסף ועוד.

לצפייה בדגמים ורכישה – אתר אמביל

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל