fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

מוטוGP: ג'ק מילר חוזר ל־KTM ב־2023

מוטוGP: ג'ק מילר חוזר ל־KTM ב־2023

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: KTM, דוקאטי

רוכב המוטוGP ג'ק מילר חותם חוזה לשתי עונות עם קבוצת רד בול KTM, אותה עזב ב־2014 כשעבר מהמוטו3 לקטגוריה הבכירה, ויתחרה בעונת 2023 ו־2024 על ה־RC16 לצידו של בראד בינדר.

הרוכב שחגג בינואר האחרון את יום הולדתו ה־27, יפתח את עונתו התשיעית בקטגוריית המוטוGP במדי הקבוצה הכתומה, אותם לבש לאחרונה בעונת 2014, כשהתחרה עבור קבוצת המפעל של KTM בקטגוריית המוטו3 – אותה סיים כסגן האליפות. חזרתו של מילר לקבוצת KTM מסמנת גם חזרה לעבודה משותפת עם מנהל הקבוצה פרנצ'סקו גוידוטי, איתו עבד מילר במהלך שלוש שנים מקריירת המוטוGP שלו.

ג'ק מילר רוכב בעונה הנוכחית בקבוצת המפעל של דוקאטי וממוקם, נכון להיום, תשיעי בטבלת האליפות, עם שני פודיומים בעונת 2022 וסך הכל 17 פודיומים ו־3 ניצחונות בקטגוריה הבכירה עד היום. בדוקאטי הוציאו הודעה על סיום תקופתו של מילר על הדזמוסדיצ'י GP, אחרי חמש עונות עם היצרן האיטלקי – שלוש בקבוצת פראמאק דוקאטי והשתיים האחרונות בקבוצת המפעל – בה הודו לרוכב על תרומתו החשובה להשגת תארי האליפות ליצרן ולקבוצה ב־2020 וב־2021.

ג'ק מילר: "אלה היו חמש שנים חשובות מאוד עבורי: יחד עם דוקאטי, השגתי כמה פודיומים, כולל שני ניצחונות שלעולם לא אשכח. בנוסף לשני תארי יצרן ולתואר הקבוצתי, בשנה שעברה סיימתי במקום הרביעי באליפות, וזו הייתה התוצאה הטובה ביותר שלי אי פעם במוטוGP. יחד עם קבוצת פראמאק וקבוצת דוקאטי לנובו, גדלתי מאוד כרוכב ושנה אחר שנה, תמיד הרגשתי כמו הגרסה הטובה ביותר של עצמי. בשנה הבאה אקח על עצמי אתגר חדש, אבל כרגע, אני רוצה לחשוב רק על לסיים את העונה האחרונה עם הקבוצה שלי בצורה הטובה ביותר. אני מודה לכל Ducati Corse, לצוות שלי, לג'יג'י, פאולו, דוידה ולאנשים שעבדו איתי בחמש העונות האלו".

ג'ק מילר על הפודיום במדי קבוצת דוקאטי.

ג'יג'י דלאנייה, מנכ"ל Ducati Corse: "בילינו חמש עונות נפלאות עם ג'ק, שבמהלכן השגנו יעדים משמעותיים עבורנו, כמו שני תארי היצרן שהושגו ב־2020 ו־2021 ותואר הקבוצה הטובה ביותר בשנה שעברה. בנוסף, אל לנו לשכוח את הפודיומים הרבים ואת שני הניצחונות המדהימים בחרז ולה-מאן. מילר הוא רוכב מוכשר מאוד שהצליח להבין את הדזמוסדיצ'י GP שלנו בצורה הטובה ביותר. הוא אדם הוגן ונאמן שתמיד יכולנו לסמוך על מחויבותו המלאה. לכן אני רוצה להודות לו בשם דוקאטי, קבוצת דוקאטי לנובו וכל השותפים שלנו על חמש השנים האלה שבילינו יחד ולאחל לו כל טוב בעתיד הקרוב!".

פרנצ'סקו גוידוטי, מנהל קבוצת Red Bull KTM Factory Racing: "יחד עם ג'ק לצידו של בראד בקבוצה שלנו, יש לנו עוד נכס חזק. אני מכיר אותו היטב, אני יודע איך הוא אוהב לעבוד ומה הוא יכול להביא לבוקס. אני מאמין שהאופי שלו והדרך שבה הוא ירכב וידחוף את ה־RC16 שלנו יעזרו לנו מאוד בשלב הזה של הפרויקט שלנו. כמו בראד, ג'ק הוא רייסר טהור: הוא ימצא את הגבולות והמקסימום של כל התנאים וכל חבילה ועדיין 'ילך על זה' כדי להביא תוצאות וזו איכות נדירה למדי. שתי העונות הבאות יהיו מרגשות!".

פיט ביירר, מנהל KTM Motorsports: "כמובן שאנחנו מכירים את ג'ק מאז שהוא הותיר חותם עם אקי וקבוצת המוטו3 שלנו וזה תענוג גדול להביא רוכב עם היכולות שלו לצוות המוטוGP שלנו. הוא השאיר אותנו עם רושם חיובי, ונשארנו בקשר. הגישה והיחס של ג'ק למרוצים דומים מאוד לשלנו. אני מאוד גאה שהוא חוזר שוב לקבוצת רד בול KTM והוא יהיה תוספת נהדרת לכוח שלנו".

מילר על אופנוע המוטו3 של KTM בעונת 2014.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל