fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

מרצדס אלופת העולם. המילטון, למרות ניצחון, עדיין לא

מרצדס אלופת העולם. המילטון, למרות ניצחון, עדיין לא

מיקי כהן

צילום: יח"צ

זינוק טוב של המילטון אבל זינוק מצויין של וטל ולמרות ניסיון חסימה של המילטון, וטל מוביל את המרוץ בארה"ב. ניסיון עקיפה של ריקארדו על בוטס שלא מוותר ומצליח לשמור על המקום השלישי. רייקונן מצליח לעקוף את אוקון בסוף ההקפה השניה ועולה למקום הרביעי, ושרטפן כבר עשירי בהקפה השלשית. שוב ניסיון עקיפה של ריקארדו על בוטס שלא מצליח ורייקונן כבר סוגר על שניהם ומתחיל מאבק של שלישיה על המקום השלישי, מה שמאפשר לוטל והמילטון לפתוח פער של חמש שניות.

הקפה שישית והמילטון מנצל את ה-DRS וכח המנוע העדיף של המרצדס ועובר את וטל להוביל את המרוץ. ורשטפן כבר טיפס למקום השביעי.

הקפה 16 ומנוע הרנו של ריקארדו מחליט ללכת לעולם שכולו טוב וריקארדו מחנה את הרדבול שלו בצד המסלול ולראשונה העונה, הוא פורש.

לאחר 22 הקפות, ורשטפן, היחיד שלא החליף צמיגים, מוביל את המרוץ כשלאחריו המילטון, וטל, בוטס ורייקונן. שתי הקפות מאוחר יותר המילטון עובר את ורשטפן שנכנס מייד אחר כך להחלפת צמיגים. הנוהל הקבוע מתרחש גם פה והקפה מאוחר יותר, מנוע ההונדה של אלונזו, מרים ידיים ואלונזו פורש.

לאחר חצי מרוץ, המילטון מוביל לפני וטל, בוטס, רייקונן, ורשטפן, מסה, אוקון, פרז, סיינז וקוויאט.

מאחור מתרחש קרב על המקום השישי בין אוקון, סיינז, פרז וקוויאט במשך כמה הקפות וכמו כן רייקונן מנסה לתקוף את בוטס ולקחת את המקום השלישי. בתגובה לקרב הזה, ורשטפן מחליף צמיגים לסופר רכים, בתקווה כי הצמיגים של השניים לא יחזיקו מעמד עד סוף המרוץ. פרארי עם וטל, עושים בדיוק אותו דבר בתקווה שהצמיגים של המילטון יגמרו לפני סוף המרוץ. בהקפה ה-42 מצליח רייקונן לעבור את בוטס ולעלות למקום השני.

10 הקפות לסיום המרוץ, המילטון מוביל בביטחון לפני רייקונן, בוטס, וטל ו-ורשטפן. ארבע הקפות מאוחר יותר, וטל עובר את בוטס וחוזר לפודיום במקום השלישי והקפה מאוחר יותר וטל עובר, בקלות את בן קבוצתו, רייקונן, למקום השני רחוק מהמילטון שמוביל. לורשטפן, מהלך החלפת הצמיגים משתלם והוא מצליח לעבור את בוטס למקום הרביעי ו-2 פניות לסוף המרוץ הוא עובר גם את רייקונן ולוקח את המקום האחרון בפודיום, אבל המקם נשלל ממנו לאחר שירד עם כל ארבעת הגלגלים מהמסלול והרוויח יתרון, אשר אסור ע"פ התקנון, שופטי המסלול הענישו את ורשטפן ב-5 שניות והוא יורד למקום הרביעי.

עשרת המקומות הראשונים:
1. לואיס המילטון
2. סבסטיאן וטל
3. קימי רייקונן
4. מקס ורשטפן
5. ואלטרי בוטס
6. אסטבאן אוקון
7. קארלוס סיינז
8. סרחיו פרז
9. פיליפה מסה
10. דניאל קוויאט

האמריקאים כמו אמריקאים, ארגנו הצגת נהגים כמו ב-NBA עם המעודדות של הדלאס קאוובויז, מרענן או מיותר? תחליטו לבד.
האם חברת ליברטי האמריקאית, בעלת הבית של הפורמולה 1, תמשיך בשינויים והתאמות בכל מדינה לפי המסורת שלה?

שיטת העונשים שממשיכה תגרור עונש לריקארדו במרוץ הבא במקסיקו, לאחר שהוא כבר ניצל את כל המנועים שלו העונה.
עכשיו כשמרצדס אלופת העולם, האם יתרכז המאמץ בהמילטון שיכול לזכות באליפות כבר במרוץ הבא?

כאשר הפער הוא 66 נקודות ובקופה נשארו רק 75 נקודות, האם המילטון יתאמץ לנצח במרוץ הבא או שינהג בצורה שמרנית רק על מנת לקחת אליפות?

בעוד שבוע בדיוק, במקסיקו, נקבל תשובות לרוב השאלות.

טבלת אליפות היצרנים:

1. מרצדס – 540 אלופת העולם
2. פרארי – 395
3. רדבול – 303
4. פורס אינדיה – 147
5. וויליאמס – 66
6. טורו רוסו – 52
7. האס – 43
8. רנו – 42
9. מקלארן – 23
10. סאובר – 5
טבלת אליפות הנהגים:
1. לואיס המילטון – 331
2. סבסטיאן וטל – 265
3. ואלטרי בוטס – 244
4. דניאל ריקארדו – 192
5. קימי רייקונן – 160
6. מקס ורשטפון – 126
7. סרחיו פרז – 86
8. אסטבאן אוקון – 73
9. קארלוס סיינז – 54
10. פיליפה מסה – 36
11. ניקו הולקנברג – 34
12. לאנס סטרול – 32
13. רומן גרוז'אן – 28
14. קווין מגנסון – 15
15. סטופל ואנדורן – 13
16. קווין מגנסון – 15
17. פרננדו אלונזו – 10
18. ג'וניון פלמר – 8
19. פסקל וורליין – 5
20. דניאל קוויאט – 5

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין