מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ב.מ.וו מעדכנת את דגמי הסופרבייק והנייקד מסדרת S ו־M

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן
הסופרבייקים S1000RR ו־M1000RR והנייקדים S1000R ו־M1000R של ב.מ.וו עוברים עדכונים קלים ל־2025, הכוללים מתיחת פנים, שדרוגים למערכות אלקטרוניות ועוד – ובחלק מהדגמים גם עלייה בהספק.
דגם הסופרבייק הקיצוני של ב.מ.וו, ה־M1000RR מקבל עדכונים ליחידת ההנעה ומערכת הפליטה, כשמנוע ה־4 צילינדרים בנפח 999 סמ"ק מייצר כעת 6 כ"ס יותר מבדגם הקודם, עם הספק של 218 כ"ס ב־14,500 סל"ד ומומנט של 11.5 קג"מ ב־11,000 סל"ד. חזית האופנוע עברה מתיחת פנים קלה, הכוללת כנפון גדול וחדש, בעל כוח הצמדה משופר וגם השלדה עוברת שינויים קלים, עם תושבת מנוע חדשה.
בנוסף, החבילה האלקטרונית משתדרגת קלות, כשמערכת בקרת האחיזה הדינמית כוללת תכונת Slide Control חדשה, המשתמשת בחיישן זווית כידון חדש, שמשרת גם את פונקציית ה־Brake Slide Assist החדשה במערכת ה־Race ABS Pro. גרסת הבסיס מוצעת בטריקולור על בסיס לבן, בעוד גרסת ה־Competition המאובזרת נמכרת בשחור עם גרפיקה אדומה-כחולה.
גם ה־S1000RR עובר מספר עדכונים קלים, הכוללים מצערת M קצרת מהלך (58°), זוג כנפונים חדשים בחזית, כנף קדמית חדשה עם תעלות אוויר לקירור מערכת הבלימה, עיצוב חדש לפיירינגים שבצידי האופנוע ומערכות אלקטרוניות שהיו אופציונליות וכעת מותקנות כסטנדרט: מצבי רכיבה Race Pro, שתי רמות נוספות של תגובת מצערת ובלימת מנוע, מערכת Hill Start Control Pro, חמישה מצבי ABS עם מצב Slick חדש ומערכת Dynamic Brake Control.
ההיפר-נייקד הקיצוני, ה־M1000R, עובר שינויים קלים בלבד, עם מתיחת פנים עיצובית הכוללת יחידת תאורת LED קדמית חדשה, סכמות צבע רעננות ועדכון לבקרת האחיזה הדינמית, בזכות מצערת M קצרת מהלך. לעומתו, ה־S1000R עובר עדכון מקיף יותר, הכולל מנוע חזק יותר עם הספק של 170 כ"ס ב־11,000 סל"ד ומומנט של 11.6 קג"מ, יחס העברה סופי קצר יותר ושיפור למערכות ה־MSR והקוויקשיפטר הדו-כיווני. בנוסף, הוא מקבל מערכת E-Call לשיחת למוקד חירום, מחרשה מקוצרת ושטעינה USB Type-C מתחת למושב.