fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC

הצצה נוספת ל־Hornet החדש של הונדה

הצצה נוספת ל־Hornet החדש של הונדה

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יח"צ

בתערוכת מילאנו 2021 הונדה חשפה לראשונה את תוכניתה להחזיר לחיים את הדגם האייקוני 'Hornet' (הורנט, צרעה) בגרסה מודרנית, כשהיא מציגה את דגם הקוסנפט ומשחררת מעט מאוד פרטים אודות האופנוע העתידי, שאמור להיחשף במלואו לקראת סוף השנה. כעת היצרנית היפנית מספקת עוד מספר איורי קונספט וסרטון בו Giovanni Dovis, המעצב את הדגם, מסביר על תהליך העבודה בהחזרת הצרעה לכביש.

הונדה ממשיכה לשמור על עמימות בכל הנוגע לפרטים טכניים או רמזים לתצורת ונפח המנוע, שמהתמונות לא דומה לאף מנוע בו הונדה עושה שימוש היום, ונראה כמו ערבוב בין ראש ה־Unicam של האפריקה טווין, לבסיס המנוע של ה־NC750X. השמועות מתארות אפשרויות רבות, הנעות בין מנוע טווין מקבילי חדש בנפח של 650-850 סמ"ק או מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 600-900 סמ"ק.

על עיצובו של ההורנט החדש אחראית מחלקת המחקר והפיתוח של הונדה ברומא, שעובדת בשיתוף פעולה עם המחלקה המקבילה ביפן ואחראית לעיצוב רבי-המכר של המותג, ביניהם ה־X-ADV 750, ה־CB650R והאפריקה טווין. ג'ובאני דוביס בן ה־28 הוא המעצב שמוביל את עיצוב ההורנט וגם אחראי על עיצוב ה־ADV350. בעבודה על ההורנט החדש הונדה שואבת השראה ממקור השם שלו – הצרעה – כפי שניתן לראות בזנב המחודד המדמה את העוקץ. המראה הכללי בינתיים מזכיר מאוד את סדרת הדיוק של KTM, מולה סביר להניח שההורנט עתיד להתחרות.

"פילוסופיית העיצוב של הונדה היא ליצור משהו טהור ופונקציונלי בדרך לא מסובכת – דגמים שהם גם פשוטים להפליא וגם מושכים ומרגשים", אמר ג'ובאני והוסיף "הסקיצות מראות כיצד קונספט העיצוב של הורנט מבטיח זריזות, דינמיות ומשקל קל הודות לפרופורציות הדקות, הזנב המחודד והקווים החדים שלו. כך למעשה נוצר מראה חדש בעל פרופורציות קומפקטיות, ויש לו תווים של חדות ואגרסיביות מלפנים לאחור, המתארים את התכלית הספורטיבית של ההורנט".

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

גלריה

4 תגובות ל הצצה נוספת ל־Hornet החדש של הונדה

  1. מעניין ממי קיבלו את ההשראה…. מה Z900. ואני חשבתי שרק הסינים מעתיקים. 🙂

    • תקשיב טוב טוב שלא תשאל שאלות אחר כך אידיוט.
      הונדה לא צריכה להעתיק מאף אחד שום דבר, היא יצרנית האופנועים והמנועים הגדולה בעולם, אם כבר מעתיקים ממנה.
      יא פאן בוי.

  2. אין עוד אופנוע בשוק שנותן יותר מהz900 ביחס מחיר לעוצמת כח סוס,נקודה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל