fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
אלבר טריומף קוביה עליון
v12 באנר צידי
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
שרקו
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
סטפן
HJC

חדש בישראל: ימאהה MT-09 אוטומטי

חדש בישראל: ימאהה MT-09 אוטומטי

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

ביום שישי ה־01.11.2024, יושק באירוע רכיבה לקהל הרחב ה־MT-09 Y-AMT, הנייקד הפופולרי של היצרנית היפנית שמגיע לראשונה בגרסה אוטומטית, ביקב אולו שבעמק האלה.

המערכת ה־Y-AMT (ר"ת Yamaha Automated Manual Transmission) פועלת בעזרת שני מנועים חשמליים המופקדים על המצמד וההילוכים, ומאפשרת רכיבה אוטומטית לחלוטין, עם שני מצבי רכיבה (D ו־D+) ואפשרות להוריד או להעלות הילוך, או רכיבה ידנית, בעזרת הכפתורים שעל הכידון. בין המצבים עוברים בעזרת כפתור AT/MT על הכידון – כשהמצערת סגורה. אין לאופנוע רגלית הילוכים וגם אין ידית מצמד, אותו מנהל המחשב באופן אוטומטי תמיד. במערכת משולבות מערכת BSR (ר"ת Back Slip Regulator) וקיווקשיפטר דו-כיווני חדש שהופכות את ההעברת ההילוכים מהירה במיוחד.

הדור הרביעי של ה־MT-09 בעל עיצוב חדש, מינימליסטי וחד יותר, תנוחת הרכיבה עודכנה, עם מיכל דלק ומושב חדשים, כידון נמוך יותר בעל זווית צידוד גדולה יותר ורגליות שמותקנות גבוה ואחורה יותר לעומת הדגם היוצא. בנוסף, ה־MT-09 החדש קיבל רגלית בלם חדשה ומשאבת בלם רדיאלית חדשה של ברמבו, כיוונון שונה למתלים, לינק חדש לבולם האחורי וצמיגי ברידג'סטון Battlax Hypersport S23 M כסטנדרט.

בעוד המנוע נותר זהה לדגם היוצא, ה־MT-09 מצויד כעת בתיבת אוויר מעודכנת עם צמד פתחי יניקה חדשים שמשפרת את החוויה האקוסטית של הרוכב מבלי להגביר את צליל המפלט ואי-עמידה בתקני הרעש האירופאים. צג ה־TFT החדש בגודל 5 אינץ' מציע לרוכב 4 אפשרויות תצוגה שונות וחיבור בלוטוס לסלולרי, בעזרתו ניתן לראות על הצג שיחות נכנסות, הזרמת מדיה, התאמה אישית של התצוגה עם תמונות מהנייד וניווט בעזרת מערכת ה־StreetCross של גרמין (שעדיין לא זמינה בישראל). בנוסף, ל־MT-09 החדש יש שקע טעינה USB Type-C מתחת למושב, מאותתים בעלי ביטול-עצמי ואיתות עצירת חירום, וכפתורי כידון חדשים.

בנוסף למצבי הרכיבה האוטומטיים והבחירה בין רכיבה אוטומטית או ידנית, ל־MT-09 יש 3 מצבי רכיבה – ספורט, כביש וגשם – המשנים את התנהגות מערכות הבטיחות, וגם שני מצבים בהתאמה אישית הניתנים לכיוונון בעזרת חיבור בלוטוס לסלולרי. בקרת האחיזה, ה־ABS, מערכת בקרת הסחיפה, האנטי-ווילי ובקרת בלימת המנוע מקבלות נתונים מחיישן מדידת אינרציה (IMU) שש-צירי. בנוסף, הוא מצויד גם בבקרת שיוט חדשה כסטנדרט.

ה־MT-09 האוטומטי מוצע בשלוש אופציות צבע – שחור, כחול, אפור בשילוב טורקיז – וגם בגרסת מוגבלת הספק המתאימה לרישיון A1 (כמו גם ל־A1 אוטומטי). מחירו עומד על 82,985 ₪ ותקופת ההשקה מחירו יעמוד על 79,985 ₪.

אירוע ההשקה והרכיבה יתקיים ביום שישי, ה־01.11.2024, בין השעות 09:00 ל־15:00, ביקב אולו, עמק האלה. הרשמה לרכיבת מבחן באירוע ההשקה בלינק – הרשמה לאירוע הרכיבות של ימאהה MT09 האוטומטי.

יותם אבירם, סמנכ"ל המכירות של מטרו מוטור: "ה־MT-09 Y-AMT מהווה תוספת משמעותית לסדרת ה־MT-09 ופותח אפשרויות חדשות לקהל רוכבים רחב יותר, זאת בזכות תיבת ההילוכים האוטומטית והחדשנית ה־Y-AMT המאפשרת להתרכז באופן מוחלט ברכיבה. בעתיד מערכת ה־Y-AMT תוצג באופנועים נוספים של ימאהה גם בסגמנטים אחרים, כמו סגמנט הספורט טורינג ותרחיב עוד יותר את נגישות הכלים לקהל הרחב".

    מעוניינים ברכיבת מבחן?

    logo moto


     

     

     

     

    תגובה אחת ל חדש בישראל: ימאהה MT-09 אוטומטי

    1. במחיר הזה אני אקנה כבר ורסיס 1000, נייקד במחיר של 75-80 אלף שח ממש ממש מוגזם. גם מבחינה עיצובית נראה ממש לא יפה. לא ברמה של 80 אלף שח. כדאי להם לחפש מעצבים אחרים כי האופנוע נראה מזעזע וגם יקר.

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל 2 – אפריקה