fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
קריסטלינו קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
v12 באנר צידי
אישימוטו באנר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
תמוז
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
שרקו
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

ימאהה חושפת MT-125 החדש

ימאהה חושפת MT-125 החדש

מערכת מוטו

צילום: יצרן

העולם שייך לצעירים ובימאהה מוודאים שהעולם הזה ייראה ממש טוב. אחרי שחשפה את ה-MT-03 החדש הגיע תורו של האח הצעיר. אז מה חדש? המראה, לפני הכל. ה-125 מקבל עיצוב חדש הדומה לשאר דגמי המשפחה הכולל פנס קדמי בעל מראה קרבי ובכך גם הוא בדומה ל-MT-03 החדש, מיישר קו עם העיצוב בנוסח "Dark Side Of Japan" שימאהה יצרה בעבור משפחת ה-MT ושמאפיין גם את הדגמים הגדולים. 

גם המנוע זוכה לשינויים משלו, הנדרשים בעקבות תקנות יורו 5 שנכנסו כבר לתוקפן. מדובר באותו מנוע סינגל 125 סמ"ק מקורר נוזל אך בגרסה משודרגת, עם תזמון שסתומים משתנה (VVA) שאמור לסייע בין השאר לפעולת מנוע חלקה יותר, ובכך לתרום לרכיבה נעימה יותר. יש גם סליפר קלאץ' שאחד מתפקידיו הוא להנעים את פעולת העברת ההילוכים. ההספק נשאר כשהיה, עם 14.7 כ"ס שמושגים ב-9,000 סל"ד. ה-MT-125 החדש הוא אופנוע קצת גדול יותר, אך עם זאת שומר על משקל של 139 ק"ג. 

בשונה מה-MT-03 שמקבל מתלים חדשים, בדגם ה-125 מדובר באותו מזלג קדמי הפוך בקוטר 41 מ"מ. עוד מקבל ה-MT הקטן צמיג אחורי רחב יותר, דיסק בלימה גדול יותר וקליפר משודרג מקדימה, מסך תצוגה משודרג לטובת קהל היעד הצעיר של האופנוע (לא במקרה מתחיל הסרטון הרשמי בנער צעיר בעיצומו של משחק וידאו מרתק) ועוד. 

קיבולת מיכל הדלק יורדת ל-10 ליטרים אך עם מערכת ABS, התאמה לרישיון A2 ולוק מהמם, אין סיבה שה-MT-125 הזה לא ישבה את לבבות הצעירים. מחיר ותאריך הגעה לישראל עדיין אין והאופנוע אמור להיות מוצג בצורה רשמית בתערוכת מילאנו הקרובה. 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 300L