fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

מגזין מוטו פברואר 2020 – גם בדיגיטל!

מגזין מוטו פברואר 2020 – גם בדיגיטל!

החודש במגזין מוטו:

ראיון בלעדי של תמי גורלי עם פול אספרגארו, רוכב קבוצת ק.ט.מ והילד הטוב של המוטוGP שמתחרה גם באחיו אליקס, שרוכב בקבוצת אפריליה. 

החודש גם בחנו כמה כלים מעניינים: ה-PRO 70 החשמלי של Askoll, ה-TRK251 של בנלי, הפיג'ו מטרופוליס 400 – התלת גלגלי שחוזר יחד עם שאר דגמי המותג שעשה עלייה מחודשת לישראל. רכבנו גם על המוטו גוצי V85 TT המסוגנן, על הב.מ.וו R1250RT המהודר וגם נהגנו בשברולט בלייזר החדש והשרירן. השתתפנו בהשקות מקומיות של שני מותגים חדשים: אופנועי נורטון שחזרו לישראל אחרי הפסקה של עשרות שנים, וקטנועי Askoll החשמליים ואחד חדש אבל לא באמת – אופנועי זירו החשמליים שעוברים למטרו מוטור. 

עוד במגזין: אופנועי השנה של מוטו, חדשות דו"ג ורכב, סיכום מכירות דו-גלגלי לשנת 2019, דיווח נוסף במבחן ארוך הטווח שלנו לצ'יל 125 של UM, לרגל חגיגות ה-32 שנים למוטו (!) – כתבה מיוחדת של אופיר שמואלי על השנים הראשונות של הדו-גלגלי בארץ, מיצו מספר על שיטת האכיפה החדשה של אופנועי המשטרה, אליו דיאמנט מסביר לכם אם שווה לקחת את האופנוע הפרטי שלכם לטיול בחו"ל וכמה זה יעלה לכם, וכמובן – מחירון האופנועים המוביל והמקצועי בישראל!

המגזין החדש זמין בגרסה מודפסת בתפוצה רחבה בחנויות ובעסקים הדו-גלגליים ברחבי הארץ.

לקריאה דיגיטלית לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל