מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
בנלי שורת MENU
קונה אופנוע
הארלי שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
טריומף קוביה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
סטפן
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
לרט
ברקום שמאל
בנלי שמאל עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קימקו מפתחת מגה סקוטר אדוונצ'ר

קימקו מפתחת מגה סקוטר אדוונצ'ר

גיא בן ברק

צילום: יצרן

הרעיון של קטנוע גדול המיועד לרכיבה גם מחוץ לאספלט הפך ב-2017 לאיקס אדוונצ'ר 750 של הונדה – כעת גם קימקו מאמצת את הרעיון. החודש חשפה קימקו את "קונספט C" שכשמו כן הוא עדיין כאב טיפוס, עיצובית נראה כמו הדבקה של חלק אחורי כביש – עם חלק קדמי אדוונצ'ר בעל מתלה ארוך מהלך וכמובן "מקור" סטייל DR ביג או בשנים האחרונות R1200GS, הדגם יוצג מן הסתם בתערוכת מילאנו הקרובה יחד עם חדשות נוספות על מועד יציאתו לשווקים, סביר שזה יהיה ל-2019.

2 תגובות ל קימקו מפתחת מגה סקוטר אדוונצ'ר

  1. היציאה של הונדה לכיוון הזה היתה אחלה, אבל זה לא ממש אדווצר, יותר חול קליל ומעט קפיצות

    • לפחות זה מראה שהעולם הולך ונהיה הרבה יותר מעניין מתמיד

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל