fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הרלי-דייוידסון: ירידה במכירות וברווחים ברבעון שני 2015

הרלי-דייוידסון: ירידה במכירות וברווחים ברבעון שני 2015

גיא בן ברק

צילום: יצרן

תחרות עזה מצד יצרנים המורידים מחירים באגרסיביות, דולר חזק למול אירו וין חלשים המחליש את כוח הקניה של מדינות מחוץ לארה"ב – נמנים על הסיבות לרבעון שני 2015 חלש יחסית להרלי-דייוידסון. בהשוואה להכנסות גולמיות הכוללות את כלל פעילות הרלי של כ-2 מיליארד דולר ורווח נקי של 354.2 מיליון דולר ברבעון השני של 2014, ירדו ההכנסות ברבעון השני של 2015 ל-1.82 מיליארד דולר והרווח הנקי ירד ל-299.8 מיליון דולר; פעילות האופנועים לבדה הכניסה להרלי 1.3 מיליארד דולר ברבע השני של 2015, ירידה של 11.6% בהשוואה לרבעון השני של 2014. 

מספר ההרלי-דייוידסון הכולל, ארה"ב ובינלאומי, שנמכרו ברבעון השני של 2015 עמד על 85,172 אופנועים וזאת לעומת 92,217 אופנועים ברבעון השני של 2014. 

יש אופנוענים בארץ ובעולם התופסים לעיתים את הרלי-דייוידסון כקוריוז אולם מסתבר כאן שעם מכירות של יותר מ-340,000 אופנועים בשנה ה"קוריוז" הזה מוכר יותר מב.מ.וו, ק.ט.מ ודוקאטי גם יחד…

בשווקים הבינלאומיים היה השוק האסייתי היחיד שרשם עליה במכירות הרלי, עליה לא קטנה של 16.6%, השווקים המערביים רשמו ירידות ומספר ההרליז הכולל שנמכרו מחוץ לארה"ב ברבעון השני של 2015 עמד על 31,141, ירידה קטנה לעומת הרבעון השני של 2014. 
בארה"ב המכירות כמעט לא השתנו לעומת רבעון שני של 2014, הרלי-דייוידסון מכרה בארה"ב לבדה בשלושה חודשים 57,790 אופנועים, וזאת לעומת 58,225 הרליז שנמכרו ברבעון השני ב-2014. הסיבה למכירות הרלי בארה"ב הגבוהות כמעט פני שניים מאשר בכול שאר העולם היא הפטריוטיות המשמעותית של רוכבי האופנועים בארה"ב.

מכירות אבזרים, שיפורי מנוע, לבוש ומזכרות הכניסו להרלי ברבעון השני של השנה יותר מרבע מיליארד דולר, אולם זאת ירידה של 5.4% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

8 תגובות ל הרלי-דייוידסון: ירידה במכירות וברווחים ברבעון שני 2015

  1. בכל העולם האופנועים האלו הולכים, רין סיבה שפה לא. פונה לקהל מסוים.

  2. האמת מי קונה הרלי.
    אלו החברה המבוגרים יותר שאין להם כל כך הרבה מה לעשות בשעות הפנאי
    ולא שהם לא נחמדים. הם אחלה חברה.
    אבל במקום לקנות אופנוע צופר אמיתי שלא נוזל שמן עמו תינוק עם נזלת קונים הרלי שגם החדשם חייבים תחזוקה ללא הרף.
    חברה צאו מהסרט. הרלי זה חארטה אפנוע.
    נכון שהיגיע יבואן חדש וטיפש שלא מכיר ולא הכיר את השוק.
    היה לו מישהו שחשב שהשמש זורחת לו מהחור של התחת והחליטת לגרום לחבואן להשקיע מליוני שקילים.
    ועכשיו היבואן נשאר עם מותג אבל שהוא סתם מותג ולא יותר.
    אני קונה רק צופר יפנ.

  3. התגובות כאן של אנשים הכי טפשים ששמעתי הארלי זה מותג ואופנוע הכי כיף בעולם מוכרים 350.000בשנה 350.000 איש לא טועים.בקרוב אצלי הראלי אמן.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל