fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר

חדש בישראל: מותג האופנועים הסיני KOVE

חדש בישראל: מותג האופנועים הסיני KOVE

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן, יח"צ

חברת ה.מ ישראל, יבואנית אופנועי AJP, ריאחו ושרקו לישראל, מודיעה על תחילת שיווקם של אופנועי חברת KOVE הסינית, עם צמד דגמים ראשונים – האדוונצ'ר 500X והסקרמבלר 500F – ואפשרות ל־6 שנות אחריות ותנאים מיוחדים נוספים.

יצרנית האופנועים הסינית Kove (קוֹב, כמו 'טוב') אמנם הוקמה רק בשנת 2017, אך הספיקה מאז להופיע לא מעט פעמים בכמה זירות עולמיות, כולל השתתפות במרוצים דוגמת ראלי דקאר ובקטגוריית SSP300 של אליפות הסופרבייק, ומנסה להתבלט מבין היצרניות הסיניות האחרות, כשהיא מתגאה בתואר "Made in China".

החברת הוקמה ע"י ג'אנג שווי (Zhang Xue), רוכב בעצמו ואדם מלא תשוקה לאופנועים, כפי שניתן לראות בכמעט כל הפוסטים של החברה במדיה החברתית, שם הוא מופיע בדרך קבע ומעורב מאוד בפעילות המרוצים של החברה, כל כך מעורב שהוא למעשה הסיבה לכניסתה של החברה לראלי דקאר, שכן זה היה חלומו האישי מילדות. השנה הייתה הפעם השנייה שהחברה משתתפת בראלי המאתגר ולאחר שהאופנוע כשל במרוץ, בחר מנכ"ל החברה לפרוש מתפקידו, בו הוא מחזיק מיום שהקים את החברה, מכיוון שראה בזה כישלון אישי שלו.

האדוונצ'ר 500X עושה שימוש במנוע טווין מקבילי מקורר נוזל, עם גל-זיזים עליון כפול ו־8 שסתומים, בנפח 471 סמ"ק המייצר הספק של 47 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 4.3 קג"מ ב־7,500 סל"ד. אם הנפח נשמע לכם מוכר זה לא סתם, מדובר למעשה בעוד ויראציה על בסיס מנוע ההונדה 500, שמותקנת בשלדת אלומיניום בתצורת יהלום, עם מזלג KYB הפוך בקוטר 41 מ"מ מקדימה ובולם של KYB המחובר לזרוע אלומיניום מאחור, שניהם בעלי כיוונון מלא ומהלך גלגלים של 195 מ"מ ו־200 מ"מ, בהתאמה.

ל־500X כוונה להיות שימושי גם בשטח, ולשם כך הוא מצויד גלגלי שפיצים טיובלס בקוטר 19 ו־17 אינץ' עם צמיגי מצלר טורנס במידות 110/80-19 מקדימה ו־150/70-17 מאחור, כמו גם סט מיגונים הכולל מגן גחון מאלומיניום, מגיני מנוע ופיירינג ומגני ידיים סגורים. מערכת הבלימה תוצרת Nissin עם צמד דיסקים בקוטר 300 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מקדימה ודיסק בקוטר 240 מ"מ בעל קליפר חד-בוכנתי מאחור, עם מערכת ABS. אורכו הכללי 2,150 מ"מ רוחבו 910 מ"מ וגובהו 1,450 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,460 מ"מ, המושב בגובה 820 מ"מ, מרווח הגחון 210 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 20 ליטר ומשקלו הרטוב 178 ק"ג.

הסקרמבלר 500F עושה שימוש באותו המנוע של דגם ה־X ואותה השלדה, עם מתלי KYB בעלי מהלך קצר יותר, זרוע אחורית חד-צידית, גלגלי שפיצים טיובלס בקוטר 19 ו־17 אינץ' עם צמיגי פירלי MT60 RS במידות 110/80-19 מקדימה ו־160/60-17 מאחור. הוא מצויד בלוח מחוונים דיגיטלי עם צג LCD, מערכת בלימה תוצרת Nissin עם צמד דיסקים בקוטר 300 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מקדימה ודיסק בקוטר 240 מ"מ עם קליפר חד-בוכנתי מאחור, ומערכת ABS. אורכו הכללי 2,156 מ"מ רוחבו 850 מ"מ וגובהו 1,117 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,460 מ"מ, המושב בגובה 780 מ"מ, מרווח הגחון 160 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 18 ליטר ומשקלו הרטוב 188 ק"ג.

מחיר שני הדגמים עומד על 43,770 ₪. החברה מציעה לכל רוכש אפשרות להוסיף את חבילת KOVE 360 בתוספת של 4,500 ₪, הכוללת אחריות מלאה עד 6 שנים או 60,000 ק"מ, התחייבות לטרייד-אין במחיר מחירון או רכישה במזומן של האופנוע, שתיהן לאחר 24 חודשים מיום הרכישה, הטסה של חלקי חילוף שאינם במלאי, שירות אופנוע חליפי, מחיר מסובסד לאירועים, הדרכות וטיולי מועדון והנחה במחיר סט ארגזים לדגם האדוונצ'ר בעלות של 2,500 ₪.

דגמים נוספים של החברה, דוגמת האדוונצ'ר 800X, אופנוע הראלי 450, המיוצר במספר גרסאות ומבוסס על האופנוע שהשתתף במרוץ ראלי דקאר ומגוון הדגמים החדשים של KOVE ל־2024, יגיעו לישראל בהמשך.

תומר לויתן, מנכ"ל ה.מ ישראל: "דגמי אופנועי KOVE פונים לרוכבי אופנועים שהתשוקה לרכיבה מובילה אותם. מגוון הדגמים של החברה לא משנה באיזה סגמנט מדובר, אדוונצ'ר, ספורט, רטרו או נייקד, ההנאה מהרכיבה היא המכנה המשותף. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, איכות ואמינות, בדגש על בטיחות, נוחות ויכולות דינאמיות, פונים KOVE לרוכבים המחפשים אופנועים שיהיו מהנים גם באמצע השבוע בביצוע רכיבות שגרה יומיומית, מבלי שהדבר יבוא על חשבון ההנאה בטיולי סוף השבוע. הדגש של KOVE הוא תמיד למצוא את השילוב המנצח בין ספורטיביות לבין שימושיות".

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    8 תגובות ל חדש בישראל: מותג האופנועים הסיני KOVE

    1. כשמגי מותג סיני אתה מצפה למחיר של סיני המחערי יקר לקניה ובמכירה הוא שווה חצי כבר אחרי השנה הראשונה

      • הבנלי TRK 502 בן 3 שמכרתי לפני חודשיים נמכר במעל חצי ממכיר הקניה, והוא גם סיני. אז או שאין לך מושג ואתה סתם מלכלך או שאתה סוכן מכירות, מאמין שזה האחרון. ובכמה ציפית שימכרו 500 סמק 20K?

    2. אחלה תנאים, אחלה עסקה, אם לא מפסידים בטרייד אין/יד2, אזי עתיד לכלי, אחרת, לא שווה להתאמץ עבורו. יש לו לוק מעולה, עדין המחיר מתומחר גבוה מעט. אין סיבה שיעבור את ה-39,999 שקל

    3. יש לי דגם 500dsx , שנת 2022 כניתי חדש , נסעתי עלב 41000 ק"מ עד היום , זה היה הכי משתלם הכי אמין מכל האפנועים שהחזקתי !!

    4. אם כולם אותו מנוע של הונדה,ויש מתחרים במחיר של 37 אלף שקל לא פחות טובים,אז למה לשלם יותר,שיתנו מחיר מתחרה,מבצע חדירה,מבצעים לחבר,להוט,ועוד,ישנים בעמידה,עם ישראל רוצה מחיר מבצע.

    5. גם אם האופנוע היה עשוי מאבק כוכבים ועולה 10 ש"ח לא הייתי קונה כי הסינים כל דקה וחצי מאיימים שיחרימו את ישראל כדי להמשיך לקבל נפט מוזל מאירן. אז ממש לא בא לי לקנות אופנוע שיום אחד יפסיקו לספק עבורו חלקי חילוף לארץ.

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל