fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

הולך ומתקרב – הונדה אפריקה טווין 2016

הולך ומתקרב – הונדה אפריקה טווין 2016

גיא בן ברק

צילום: יצרן

קיבלנו תמונות מכול זווית, סרטים מכול סוג כולל עם מארק מארקז, פרטים טכניים – ההונדה אפריקה טווין מקבל יחסי ציבור אדירים, יש יגידו כראוי לדגם המיתולגי שיצרה הונדה בשנות השמונים של המאה הקודמת. ועדיין היום מופיעים עוד ועוד פרטים וסרטים אז הזדמנות לחזור או אולי לחדש על האפריקה טווין 2016 שאמור לצאת לשווקים בתחילת השנה הבאה.

אז ידענו שיש לו גלגל קדמי "21 ומנוע טוויין מקבילי ושיש גרסת DCT עם הילוכים חצי אוטומטיים וגרסה רגילה. נוסיף שהמנוע 998 סמ"ק עם גל ארכובה בו ממוקמים הטלטלים בפאזה מסוג 270 מעלות, מה שמספק אופי וסאונד של מנוע וי-טווין. ארבעה שסתומים לצילינדר מתופעלים בגל זיזים יחיד יוניקאם המוכר של הונדה ממשפחת CRF, שהרי האפריקה טווין הוא CRF1000. בית גל ארכובה יבש תורם להנמכת המנוע בעוד השמן מאוכסן במיכל נפרד, זה תורם למרווח גחון נפלא של 250 מ"מ. 6 הילוכים בתיבה, קלאץ' מסוג מחליק. ההספק המרבי עומד על 95 כוח סוס ב-7,500 סל"ד, מומנט מרבי 9.8 קג"מ ב-6,000 סל"ד. מיכל דלק בקיבולת 21.8 ליטר מספק 400 קילומטר בנסיעה רגועה.

על האלקטרוניקה מערכת HSTC הקובעת שלוש רמות של הורדת כוח בהתאם לאחיזה, מערכת הילוכים חצי אוטומטית בגרסת ה-DCT ייחודית לאפריקה טווין המותאמת לרכיבה בשטח (מצב G) עם החלפת הילוכים ידנית באמצעות כפתור המותקן בחזית, פלוס מצבי רגיל לחיסכון בדלק וספורט, בנוסף ABS ממוחשב הניתן לניתוק.

השילדה חצי עריסה כפולה מפלדה עם בסיס גלגלים 1,575 מ"מ, מזלג בזווית 27.5 מעלות ומפסע 113 מ"מ (יציבות), מזלג הפוך שואה קוטר 45 מ"מ ומהלך של 230 מ"מ, ברקסים 310 מ"מ. מאחור בולם יחיד שואה עם כול הכיוונים ומהלך גלגל של 220 מ"מ. הגלגלים כאמור "21 קדמי ו-"18 אחורי, חישוקי שפיצים הדורשים פנימיות בצמיגים.

המשקל היבש עומד על 208 קילו, בגרסת DCT עולה ל-222 קילו.

גלריה

12 תגובות ל הולך ומתקרב – הונדה אפריקה טווין 2016

  1. הכלי יכול להיות בארץ במחיר אטרקטיבי מאוד. תלוי בהונדה.

    שלא יעשו את הטעות של ימאהה עם הסופר טנרה, מחיר גבוה והורדת מחיר.

    בכל מקרה אם יקבע מחיר גבוה מתאגרת קבוצת רכישה להביא את האופנוע ביבוא אישי. יש כבר דילר רציני בחו״ל.

  2. אני דווקא שמעתי מחירים של 110 ומעלה .90 אש"ח מהפה שלך לאלוהים ,לא מאמין .במחירי חו"ל זה אופנוע יחסית יקר כ14אלף דולר ,תוסיף את כל המיסים ומס חזירות מובנה שהוא בdna של העם שלנו ותראה שאין סיכוי למחיר בו נקבת והונדה ישראל ידועים תמיד כיקרנים,

  3. טוענות שבקרוב יגיע אדווצ'ר אמיתי חדש מיאמהה עם מנוע הטריפל שלהם (MT-09 והטרייסר) … אם כך…כדאי מאוד שמחיר ההונדה יהיה אטרקטיבי כי אופנוע מהמשפחה (MT-09) הזו יגיע במחיר נמוך מ90,000 ולא במעט… נקודת מחשבה להונדה בארץ לקראת התמחור.

  4. עם איך שהונדה עובדים בארץ, הייתי מהמר על מחיר בארה״ב * 10 אז לא פחות מ-150 אלף.

    ועם ה-mt-9 יקרה מה שקרה בהתחלה, יגיעו 3 יחידות ויימכרו לפני שיגיעו למשווקים בכלל.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל