מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
הולך ומתקרב – הונדה אפריקה טווין 2016
גיא בן ברק
צילום: יצרן
אז ידענו שיש לו גלגל קדמי "21 ומנוע טוויין מקבילי ושיש גרסת DCT עם הילוכים חצי אוטומטיים וגרסה רגילה. נוסיף שהמנוע 998 סמ"ק עם גל ארכובה בו ממוקמים הטלטלים בפאזה מסוג 270 מעלות, מה שמספק אופי וסאונד של מנוע וי-טווין. ארבעה שסתומים לצילינדר מתופעלים בגל זיזים יחיד יוניקאם המוכר של הונדה ממשפחת CRF, שהרי האפריקה טווין הוא CRF1000. בית גל ארכובה יבש תורם להנמכת המנוע בעוד השמן מאוכסן במיכל נפרד, זה תורם למרווח גחון נפלא של 250 מ"מ. 6 הילוכים בתיבה, קלאץ' מסוג מחליק. ההספק המרבי עומד על 95 כוח סוס ב-7,500 סל"ד, מומנט מרבי 9.8 קג"מ ב-6,000 סל"ד. מיכל דלק בקיבולת 21.8 ליטר מספק 400 קילומטר בנסיעה רגועה.
השילדה חצי עריסה כפולה מפלדה עם בסיס גלגלים 1,575 מ"מ, מזלג בזווית 27.5 מעלות ומפסע 113 מ"מ (יציבות), מזלג הפוך שואה קוטר 45 מ"מ ומהלך של 230 מ"מ, ברקסים 310 מ"מ. מאחור בולם יחיד שואה עם כול הכיוונים ומהלך גלגל של 220 מ"מ. הגלגלים כאמור "21 קדמי ו-"18 אחורי, חישוקי שפיצים הדורשים פנימיות בצמיגים.
המשקל היבש עומד על 208 קילו, בגרסת DCT עולה ל-222 קילו.
הכלי יכול להיות בארץ במחיר אטרקטיבי מאוד. תלוי בהונדה.
שלא יעשו את הטעות של ימאהה עם הסופר טנרה, מחיר גבוה והורדת מחיר.
בכל מקרה אם יקבע מחיר גבוה מתאגרת קבוצת רכישה להביא את האופנוע ביבוא אישי. יש כבר דילר רציני בחו״ל.
אז 110 לא שפוי.
אני דווקא שמעתי מחירים של 110 ומעלה .90 אש"ח מהפה שלך לאלוהים ,לא מאמין .במחירי חו"ל זה אופנוע יחסית יקר כ14אלף דולר ,תוסיף את כל המיסים ומס חזירות מובנה שהוא בdna של העם שלנו ותראה שאין סיכוי למחיר בו נקבת והונדה ישראל ידועים תמיד כיקרנים,
טוענות שבקרוב יגיע אדווצ'ר אמיתי חדש מיאמהה עם מנוע הטריפל שלהם (MT-09 והטרייסר) … אם כך…כדאי מאוד שמחיר ההונדה יהיה אטרקטיבי כי אופנוע מהמשפחה (MT-09) הזו יגיע במחיר נמוך מ90,000 ולא במעט… נקודת מחשבה להונדה בארץ לקראת התמחור.
עם איך שהונדה עובדים בארץ, הייתי מהמר על מחיר בארה״ב * 10 אז לא פחות מ-150 אלף.
ועם ה-mt-9 יקרה מה שקרה בהתחלה, יגיעו 3 יחידות ויימכרו לפני שיגיעו למשווקים בכלל.