fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

חדש בישראל: דגמי האנדורו והמוטוקרוס 2024 של KTM

חדש בישראל: דגמי האנדורו והמוטוקרוס 2024 של KTM

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי ק.ט.מ לישראל, משיקה את דגמי האנדורו והמוטוקרוס החדשים של יצרנית האופנועים האוסטרית ל־2024.

כל דגמי ה־EXC וה־EXC-F מקבלים לשנת 2024 שלדה חדשה שתהיה קשיחה יותר ובעלת יכולת ספיגת אנרגיה באזורים מסויימים לשיפור יציבות האופנוע. כמו השלדה, גם הזנב תוכנן מחדש ונבנה משילוב של אלומיניום ופלסטיק קשיח. בנוסף, ישנה מערכת חשמל חדשה שעוברת דרך הזנב. בחלקם הקדמי של דגמי 2024 מותקן מזלג חדש של WP בקוטר 48 מ"מ שבניגוד לשנים קודמות, מגיע עם מערכת קארטרידג' סגור. גם הבולם האחורי חדש לחלוטין.

תנוחת הרכיבה עברה עדכון, ותכנון המושב, מיכל הדלק ומיקום ומבנה הרגליות משופר. כמו כן, הכנפיים ומיכלי הדלק עוצבו מחדש, כעת בנפח 8.3 ליטר בדגמי ה־4 פעימות, ו־8.9 ליטר ב־2 פעימות. מבין השינויים הבולטים ביותר בדגמי האנדורו 2024 היא מערכת הזרקת הדלק החדשה לדגמי הדו"פ, שכעת נקראת TBI (ר"ת Throttle Body Injection) ועושה שימוש בשני מזרקים, אחד עובד ברציפות כל זמן הרכיבה והשני נכנס לפעולה בסל"ד גבוה. לדברי היצרנית המערכת תורמת לעבודת מנוע ליניארית ומדויקת יותר בכל קשת הסל"ד. עם מערכת הזרקת הדלק וה־ECU החדשים יגיעו דגמי הדו"פ עם 2 מפות הצתה. בנוסף, הזנת הדלק דרך שסתום העלים שופרה בשביל למנוע מתערובת הדלק להפוך לעשירה מדי בזוויות קיצוניות.

גם דגמי ה־4 פעימות של ק.ט.מ קיבלו עדכונים מעבר לשלדה החדשה. עיקרם הטיית המנועים קדימה ב־2° ומיקום גלגל השיניים הקדמי כ־3 מ"מ נמוך יותר. במקביל לשיפורים כעת ניתן לראשונה על אופנוע אנדורו להתקין כאופציה בתוספת תשלום מערכת קוויקשיפטר המאפשרת להעביר הילוכים ללא קלאץ' וסגירת המצערת בין ההילוכים 2 ל־6. דגמי ה־SIX DAYS של 2024 מקבלים את אותם העדכונים ומוסיפים שלדה כתומה, מושב, כידון ומפלט ייחודיים, גלגלים מחוזקים, דיסק קדמי חצי-צף, דיסק אחורי מלא, מאוורר לרדיאטור, מתג בחירת מפות הצתה, צמיגי מצלר ייעודיים, גלגל שיניים אחורי כתום ועוד. בנוסף, הדגמים מוצעים גם בגרסת HardEnduro בעלת חבילת מיגונים וגרפיקה שונה.

דגמי המוטוקרוס לא עוברים השנה שינוי מקיף, לאחר שעברו ב־2023 עדכון משמעותי, וזוכים לכיול חדש למתלים וגרפיקה חדשה שעושה כבוד לדגמי המוטוקרוס של KTM בשנות ה־90, עם הגוון הסגול שהיה נפוץ באותם הדגמים ושימש את המותג לפני שהצבע הכתום הפך לגוון הדומיננטי שכל כך מזוהה עם החברה כיום.

מחירון דגמי KTM מוטוקרוס אנדורו 2024

אנדורו
דגם מחיר
150 EXC 65,990 ₪
250 EXC 71,990 ₪
300 EXC 79,990 ₪
250 EXC-F 78,990 ₪
350 EXC-F 84,990 ₪
450 EXC-F 82,990 ₪
500 EXC-F 87,990 ₪
250 EXC SIX DAYS 74,990 ₪
300 EXC SIX DAYS 82,990 ₪
250 EXC-F SIX DAYS 81,990 ₪
350 EXC-F SIX DAYS 87,990 ₪
450 EXC-F SIX DAYS 85,990 ₪
500 EXC-F SIX DAYS 92,990 ₪
300 EXC HARDENDURO 89,990 ₪
מוטוקרוס
SX50 27,990 ₪
SX65 30,990 ₪
SX85 35,990 ₪
SX125 47,990 ₪
SX250 52,990 ₪
SX300 53,990 ₪
SX-F250 52,990 ₪
SX-F350 53,990 ₪
SX-F450 55,990 ₪
SX50 FACTORY 29,990 ₪
SX-F450 FACTORY 62,990 ₪

 

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

     

     

     

     

     

    4 תגובות ל חדש בישראל: דגמי האנדורו והמוטוקרוס 2024 של KTM

    1. מה??? F350 -יעלה 85 אף וזה עוד לא גרסת הסיקס דייז?? זה לא אמיתי. גזלנים.

    2. שיחפשו את החברים שלהם עם המחירים ההזויים האלו. הגזימו. די.
      לא פלא שענף השטח בנפילה

    3. הסיבה למחירים הגבוהים של האופנועים האלה שהם עוברים כמה וכמה מתווכים עד שהם מגיעים לידיים של הרוכב וגם החברה לא באמת מעונינת למכור את האופנועים והם מביאים כמות כלים מאוד מוגבלת שלא תיהיה תחרות וככה הם שומרים על המחיר הגבוהה בסופו של דבר כולם צריכים להרוויח ובצדק לשלם ארנונה עובדים שכירות וכל השאר ההצעה הכי נכונה והכי כלכלית שיפסיקו להגביל אותנו הישראלים ויתנו לנו לייבא אופנועים לבד ללא מכסים ומיסים וכל השאר והמחירים יהיו מוצדקים ולא ניהיה בני ערובה של החברה שמיבאת את האופנועים

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל