fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

EICMA: הווספה החשמלית של פיאג'ו – שיווק באביב הקרוב

EICMA: הווספה החשמלית של פיאג'ו – שיווק באביב הקרוב

גיא בן ברק

צילום: יצרן

פיאג'ו ווספה, מכלי הרכב האייקונים בכול הזמנים, מוביל גם במעבר אל השלב הבא בהנעה – הווספה החשמלית מוצגת בתערוכת מילאנו השבוע בגרסת ייצור, ניתן להזמין מאביב 2018 באתר החברה ובאבניר.

בלב העיצוב הווספה הקלאסי – למעט היעדר מערכת פליטה זו ווספה לכול דבר – מותקן מנוע חשמלי המייצר בשיא 5.4 כוח סוס, עם אופי המנוע החשמלי והמשיכה המיידית והחזקה שלו ללא שהיות של מנוע בנזין, התאוצה לדברי היצרן תהיה טובה בהרבה משל קטנוע 50 סמ"ק שתי פעימות. המצבר מסוג ליתיום איון חופשי מתחזוקה, כבל הטעינה ממוקם תחת קרקעית הכלי, התקע מיועד לשקע בייתי, או לאחד מעמודי הטעינה ההולכים ומתרבים בערי אירופה. הגרסה הבסיסית של הווספה החשמלית נוסעת 100 קילומטר לפני שזקוקה לטעינה, יש גרסת X עם מערכת טעינה המכפילה את הטווח הזה ל-200 קילומטר בין טעינות.

תצוגת ה-TFT חדשה ומעלה לרמה חדשה את הממשק אדם מחשב, מערכת המולטימדיה של פיאג'ו מותקנת לניווט ותקשורת.

הצירוף של הווספה הסטייליסטית עם הנעה מתקדמת ואקולוגית צפוי למשוך עוד יותר מהקהל האנין הרוכש מסורתית את הצרעה האלמותית הזו.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל