fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן

לואיס המילטון לפרארי ב־2025

לואיס המילטון לפרארי ב־2025

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יח"צ מרצדס, פרארי

לואיס המילטון, אחד מנהגי הפורמולה 1 המצליחים ביותר, חתם על חוזה רב-שנתי עם פרארי החל מעונת המרוצים של 2025. המילטון, אשר לראשונה עוזב את מרצדס אחרי שלוש שנים קשות בקבוצה, רוצה להשאיר חותם משמעותי עוד יותר בעולם הפורמולה 1 ולזכות באליפות השמינית באחת מהקבוצות האהובות ביותר.

לואיס המילטון, שזכה בשבע אליפויות עולם, מתכנן להוסיף אליפות שמינית לתאריו בקבוצת פרארי, כשלצידו בעונת 2025 יעמוד שרל לקלר, הנהג המוביל של פרארי. לאחר יותר מעשור עמוס הישגים עם קבוצת מרצדס, בהן 7 אליפויות עולם לנהג ו־8 אליפויות לקבוצה, לואיס המילטון החליט לפתוח פרק חדש בקריירה שלו. המילטון היה הפנים של מרצדס והחלטתו לעזוב אחרי שנים רבות של שיתוף פעולה מוצלח ולעבור לפרארי, כשלפניו עוד עונה שלמה במרצדס, מבטיח לנו עונות מרוצים מרתקות בשנים הקרובות, אותן נראה על מסלול המרוצים אבל גם מאחורי הקלעים בסדרה המצליחה של נטפליקס Formula 1: Drive to Survive.

עונת 2025 כנראה תהיה עונת הסתגלות עבור המילטון בפרארי, כאשר המטרה היא להכין את הקרקע לקראת עונת 2026, שבה הוא יתמקד בזכייה באליפות השמינית שלו עם השקת המנועים החדשים בפורמולה 1. המעבר ממרצדס לפרארי אינו רק מעבר בין קבוצות, אלא גם מעבר סימבולי בין ענקיות של עולם המרוצים. לפרארי אהדה אדירה, היסטוריה ומורשת ענפה בפורמולה 1, וסבסטיאן וטל אמר פעם שכולם אוהדים של פרארי – גם אם הם נוהגים בקבוצה אחרת.

טוטו וולף, מנהל קבוצת Mercedes-AMG PETRONAS, אמר: "במונחים של ציוות קבוצה-נהג, מערכת היחסים שלנו עם לואיס הפכה למצליחה ביותר שראה הספורט, וזה משהו שאנחנו יכולים להסתכל עליו בגאווה; לואיס תמיד יהיה חלק חשוב מההיסטוריה של הספורט המוטורי של מרצדס. עם זאת, ידענו שהשותפות שלנו תגיע לסיום הטבעי בשלב מסוים, והיום הזה הגיע. אנחנו מקבלים את החלטתו של לואיס לחפש אתגר חדש. אבל לעת עתה, עדיין נותרה לנו עונה אחת, ואנחנו מתמקדים במרוצים כדי לספק עונה חזקה".

לואיס המילטון: "היו לי 11 שנים מדהימות עם הקבוצה הזו ואני כל כך גאה במה שהשגנו ביחד. מרצדס הייתה חלק מחיי מאז שהייתי בן 13. זה המקום בו גדלתי, אז ההחלטה לעזוב הייתה אחת ההחלטות הקשות ביותר שהייתי צריכה לקבל. אבל הגיע הזמן בשבילי לעשות את הצעד הזה ואני נרגש לקחת על עצמי אתגר חדש. אני אהיה אסיר תודה לנצח על התמיכה המדהימה של משפחת מרצדס ואני רוצה לסיים בשיא ביחד. אני מחויב ב־100% לספק את הביצועים הטובים ביותר שאני יכול העונה ולהפוך את השנה האחרונה שלי עם מרצדס, לשנה שתיזכר".

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל