fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

רויאל אנפילד חושפת את ה־Scram 411

רויאל אנפילד חושפת את ה־Scram 411

אסף לביא

צילום: יצרן

רויאל אנפילד ממשיכה להגדיל את מגוון הדגמים שלה ומוסיפה גרסת סקרמבלר להימליאן שתשמש אופציה שימושית יותר ברכיבה עירונית, כשעיקר ההבדלים הם גלגל קדמי קטן יותר והסרת הפיירינג הקדמי.

ה־Scram 411 מבוסס ברובו על ההימליאן, וחולק איתו את המנוע הסינגל מקורר האוויר בנפח 411 סמ"ק, עם 5 הילוכים, שמייצר הספק צנוע של 24 כ"ס ב־6,500 סל"ד ומומנט של 3.3 קג"מ ב־4,250 סל"ד. כמו גם את השלדה והמתלים, כשהגלגל הקדמי בקוטר 19″ (לעומת 21″ בהימליאן) מביא עימו מספר שינויים, ביניהם מהלך גלגל קדמי קצר יותר ב־10 מ"מ העומד על 190 מ"מ, כשמאחור נותרים 180 מ"מ של מהלך, מרווח הגחון קטן ב־20 מ"מ העומד על 200 מ"מ, בסיס הגלגלים קצר יותר באורך 1,455 מ"מ ומושב נמוך יותר בגובה 795 מ"מ.

הסרת הפיירינג הקדמי עם מגן הרוח והכנף הגבוהה מביאה לירידה קלה במשקל, שכעת עומד על 185 ק"ג ללא דלק. מערכת הבלימה נותרת ללא שינוי, עם דיסק יחיד בקוטר 300 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מקדימה, דיסק בקוטר 240 מ"מ מאחור ומערכת ABS. בין התוספות המקוריות, רויאל אנפילד מאפשרת לרוכשים להוסיף ללוח המחוונים הבסיסי גם מערכת ניווט פניה-אחרי-פניה עם צג LCD קטן, כמו גם מגוון של מיגונים, מושב משודרג ועוד.

אורכו הכללי עומד על 2,160 מ"מ, רוחבו 840 מ"מ וגובהו 1,165 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 15 ליטר והצמיגים במידות 100/90-19 מקדימה ו־120/90-17 מאחור. הסקראם 411, שרויאל אנפילד מגדירה כ־"קרוסאובר אדוונצ'ר", כבר החל להימכר בהודו והוא צפוי להגיע לשאר העולם לקראת סוף השנה, כשהוא מוצע ב־7 גרסאות צבע שונות. מחירו צפוי להיות דומה לזה של ההימליאן שנמכר בישראל ב־32,293 ₪, והוא צפוי להגיע לישראל בחודש מאי.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

2 תגובות ל רויאל אנפילד חושפת את ה־Scram 411

  1. אופנוע יפה מאד,וטוב שנכנסת קטגוריה מוזלת לאופנועים בסגנון הזה.
    הגיע הזמן שרוכבים גם יכירו אופנועים פרימיטיביים כמו של פעם, עם יכולת תחזוקה עצמית פשוטה ובזול.

  2. מי שלא יודע לתחזק אופנוע לא ידע לתחזק גם כלי פשוט. אין שום דבר טוב באופנועים פרימיטיבים .

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל