fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: קאוואסאקי KRX 1000

חדש בישראל: קאוואסאקי KRX 1000

אביעד רייס

צילום: יצרן

מטרו מוטור מביאה לראשונה רכב שטח ספורטיבי מתוצרת קאוואסאקי, לאחר שנים בהן המיול מככב בענף המוסדי/עסקי מגיע ה-KRX, רכב SBS ספורטיבי עם מראה מיוחד, מנוע טווין מקבילי בנפח 999 סמ"ק שמייצר הספק של 114 כ"ס ומומנט של מעל ל-10 קג"מ.

ה-KRX מצוייד במערך בולמים מסדרת הפודיום המוכרת והמוערכת של FOX, מדגם 2.5 עם מכלי גיבוי חיצוניים, אפשרות כיוון עומס קפיץ מלא ולא פחות מ-24 מצבים שונים לכיוון שיכוך-כיווץ. מקדימה מהלך מתלה של 48 ס"מ, וזרועות בעלות 4 לינקים ומהלך מתלה של 54 ס"מ מאחורה.

עם הגעתו לישראל, הופך ה-KRX של קאווסאקי ל-SBS הספורטיבי השני מתוצרת יפן שמשווק כאן, שני לימאהה YXZ הידני, ולפני הטאלון של הונדה. בשוק הישראלי לקאוואסאקי יתרון על פני הימאהה בזכות הגיר האוטומטי. מרווח הגחון של ה-KRX עומד על 365 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,514 מ"מ ורוחבו 175 ס"מ.

עם צמיגי מקסיס "31 גדולים שעוטפים חישוקי בידלוק מחוזקים, כלוב התהפכות מובנה ומבנה רחב – בקאוואסאקי מציגים רכב SBS שתוכנן ועוצב בהשראת רכבי הטרופי-טראק – גישה בה נוקטים מרבית היצרנים בתחום. בפנים ממתינים לנהג ולנוסע צמד מושבי ספורט, לוח תצוגה דיגיטלי המציג מידע רלוונטי, הגה חשמלי מתכוונן, שני מצבי נהיגה, מגוון תאי אחסון ועוד. בחוץ – כלוב התהפכות מחוזק בטכנולוגיית ROPS (הגנה בעת התהפכות), מיגון מלא לחלק התחתון של הכלי, דלתות מקוריות ועוד.

מחירו של ה-KRX נקבע על 129,985 ש"ח – כולל אבזור מקורי כסטנדרט: גג קשיח, חלון, מגן חזירים וארגז אחורי.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל