fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

טיול אדוונצ'רים של ק.ט.מ

טיול אדוונצ'רים של ק.ט.מ

עודד גביש

צילום: יח"צ

יבואן KTM הרים את הכפפה ומפעיל מועדון רוכבים מגובש ורב פעלים, המכיל את כל דגמי הכביש של ק.ט.מ, הפעם בחרו להוציא טיול בדגש על דגמי האדוונצ'ר של היצרנית. היה מאד נעים להגיע ולראות חבורה מגובשת שנהנת לרכב יחד, ביוזמה וסיבסוד פעילויות ע"י היבואן אשר משקיע גם את כח האדם בהפקת הארוע. הפעם יצאנו לטיול כביש, הכיוון היה צפונה עד מעלות תרשיחא, ארוחת צהריים על בסיס בשרים מעושנים אצל פביאנס וחזרה למרכז.

כמו שהגדיר זאת גיא רדר "הפעם הטיול הוא התירוץ לאכול בשר", והיה בשר טוב ובשפע.
נפגשנו בבוקר בתחנת הדלק גלילות, יצאנו ברכיבה מהירה צפונה. הרכיבה הורכבה בחלקה מכבישים מהירים וחלקה כבישי נוף מתפתלים, תענוג, כאשר בכפר חסידים חברו אלינו הצפוניים.
בכניסה לביתו של פביאנס קיבל אותנו ישראל ויליגורה אשר הגיע מוקדם והכין את המקום, ופביאנס אשר החל להתכונן לבואנו יום קודם בהשריית הבשרים ועישונם (!).

עברנו במקום סדנאת בשרים טעימה, משביעה ומלמדת, הדבר היחיד שהיה חסר זה בירה עם הבשר – לקחים לביקור הבא: בירה, אופנוגרר, הסעה חזרה.

אני רוצה לציין שמועדון לקוחות הוא לא דבר מובן מאילו וההשקעה של ד.ל.ב מבורכת וראויה להערכה.

וקצת על האופנוע שקיבלנו לטיול – סופר אדוונצ'ר 1290R

האופנוע גבוה וצר. זריז ונשלט באופן מפתיע. זויות הצידוד של הכידון הפתיעה מאד לטובה. בולמי זעזועים ארוכי מהלך, קשיחים ויעילים והמנוע מייצר כח הרבה מעבר למה שצריך, כיף טהור, חזק וגמיש בצורה שקשה לתאר.

פנייה בעליה, 120 קמ"ש על אספלט משובח, פתחתי גז ביציאה מהסיבוב, פתחתי חזק, עד הסוף, כי מה כבר יכול לקרות… אז זהו – שיכול, הגלגל האחורי יצא החוצה בהחלקת כח ארוכה, נשלטת, מלאת אדרנלין והאופנוע משך החוצה לפנייה הבאה, וזאת שאחריה, והבאה, ועוד אחת… חלום, הנאה צרופה.

אז שוב תודה לד.ל.ב על ההזמנה, ועל היותם סמן ימני ודוגמה לצורה של מועדון לקוחות.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל