fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט – ראלי300
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
פוני PNY באנר מתחת לשורת הלוגו
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
קריסטלינו קובית צד xi
אלבר טריומף קוביה עליון
פוני pny באנר קוביה צידי
אישימוטו באנר קוביה שמאל
v12 באנר צידי
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
שרקו
HJC
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר r-125

שליחות חשמלית: תחזוקת אופנוע משלוחים חשמלי

שליחות חשמלית: תחזוקת אופנוע משלוחים חשמלי

     *ידיעה פרסומית בתשלום*     

כלי דו-גלגלי חשמלי – ובמיוחד כזה המשמש למשלוחים – הוא לא רק אמצעי תחבורה, אלא חלק בלתי נפרד מהעסק. כששומרים עליו נכון, הוא חוסך זמן, מצמצם תקלות, ומונע הוצאות מיותרות – מה שיכול להשפיע באופן ישיר על הכיס, הלקוחות והלו״ז. תחזוקה שוטפת לא חייבת להיות מסובכת – להפך: עם כמה פעולות פשוטות, אפשר לייעל את שגרת העבודה וליהנות מכלי שמחזיר את ההשקעה יום אחרי יום. בדיוק בשביל זה ריכזנו את הטיפים החשובים באמת – כאלה שיעשו לכם סדר בראש ובכלי.

1. בדיקת תקינות הצמיגים ולחץ האוויר

בדקו את לחץ האוויר בצמיגים לפחות פעם בשבוע. גם אם לא רואים בעין – צמיג לא מנופח כמו שצריך יגרום לשחיקה מוגברת, יפגע בטווח הנסיעה של הסוללה, ובמקרים חמורים עלול להוביל לתאונה. שימו לב גם למצב הצמיג עצמו: אם יש בו סדקים, יובש או בליטה – זה הזמן להחליף.

2. בדיקת רפידות בלם

רכיבה עירונית אינטנסיבית – כמו שליחויות – שוחקת את רפידות הבלם הרבה יותר מהר מרכיבה רגילה. ההמלצה? לא לחכות לסימנים, אלא לבדוק לפי הוראות היצרן. אם אתם רוכבים על הכלי שעות ארוכות ביום, כדאי לקצר את הפערים בין הבדיקות. בלמים תקינים הם ההבדל בין עצירה בטוחה לבין תאונה.

3. הידוק ברגים ושימון קפיצים

כלים חשמליים אולי לא מרעישים כמו מנועי בנזין, אבל הם בהחלט סופגים חבטות – במיוחד בכבישים עירוניים עמוסים. הברגים עלולים להשתחרר עם הזמן. הקפידו לבדוק אחת לחודש (לפחות) שהכול מהודק כמו שצריך – בעיקר באזור הכידון, הכיסא והארגז. אם קפיצים או צירים מתחילים לחרוק – זה הזמן לשמן.

4. בדיקת תקינות המטען ושקעי הטעינה

אם הכלי לא נטען כמו שצריך – הוא פשוט לא נוסע. בדקו אחת לכמה שבועות את מצב המטען, החיבורים שלו ושקעי הטעינה. אם יש חמצון, לכלוך או חוסר יציבות – אל תחכו לתקלה. טיפול מוקדם יכול לחסוך גרירה מיותרת או עמידה ממושכת בתחנת טעינה באמצע יום עבודה.

5. תקינות תאורה, מראות ומחזירי אור

שליחים רוכבים גם בלילה, בגשם, ובשוליים. ודאו שהתאורה תקינה, שהמראות מכוונות ויציבות, ושיש מחזירי אור תקניים על הכלי והארגז. זה אולי נראה שולי – אבל כשלא רואים אתכם על הכביש, זה כבר הופך לעניין של חיים.

6. בדיקת חופשים בסבל הארגז

אחד הרעשים הנפוצים ביותר בכלי משלוחים הוא ארגז רופף או סבל מתנדנד. זה אולי נשמע קטן – אבל מדובר גם במפגע בטיחותי. בדקו את חיבורי הסבל, הדקו ברגים רופפים ואל תתעלמו מרעשים חוזרים. כלי עבודה לא אמור להשמיע קולות – במיוחד כשמדובר בכלי חשמלי.

7. תקינות אביזרים חשובים

עבור מי שמשתמש בכלי לעבודה יומיומית, אביזרים כמו מנשא לטלפון או מתקן לבקבוק מים הם לא מותרות – הם הכרח. מנשא לא יציב עלול להפיל טלפון יקר באמצע נסיעה, ומתקן שתייה באיכות נמוכה עלול להשאיר אתכם בלי מים ביום חם או להפריע לריכוז. בדיקה שוטפת, שימוש בציוד איכותי והתאמה נכונה לצרכים – יבטיחו שהכלי ישרת אתכם לאורך זמן, ולא ידרוש מכם לטפל בו שוב ושוב.

בחסות מאיר אלקטריק יוטיליטיז בבעלות מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ

    מעוניינים ברכיבת מבחן?

    logo moto


         *ידיעה פרסומית בתשלום*     

     

     

     

     

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    קוב מגדל kove