fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

מוטו טסט (בקטנה) | מתקן סלולרי גאדג'יט Uni-Grip

מוטו טסט (בקטנה) | מתקן סלולרי גאדג'יט Uni-Grip

מערכת מוטו, אריאל אינגר | צילום: נטלי לזדיזינקי

את פינת מבחני הציוד 'מוטו טסט' אנחנו מחלקים לכמה סוגים, יש את המבחנים ארוכים הטווח, יש מבחני ציוד עמוקים לפריטי בטיחות חשובים, יש מבחנים לפריטי שצריכים לשפר את נוחות או שימושיות האופנוע ויש את 'בקטנה' מיועדת למבחני ציוד של פריטים קטנים, פשוטים ויום-יומיים, כמו לדוגמה מתקני סלולרי, שלמרות גודלם וריבוי הדגמים בשוק, יש הבדלים רבים בין מתקן למתקן ובין פטנט לפטנט.

הראשון להיבחן בפינה הזאת הוא היוני-גריפ של חברת גאדג'יט, מותג של חברת שחורי תקשורת שגם מביאה לישראל את דיבוריות מידלנד וקסדות קאברג. את היוני-גריפ אנחנו מכירים מגלגלו הקודם, אנחנו חושבים שאז אפילו לא היו לו מיתוג מסוים, אך כעת המוצר הזה – שלדברי היבואן מיוצר בבלעדיות להם – משווק תחת מותג הגאדג'טים Gadgit וגם עבר שדרוג – כשמעניין ביותר גלום באופציית החיבור למנגנון המפרקי המוכר מחברת RAM שנפוץ מאוד בצורתו המקורית וגם המועתקת.

אנחנו לא חושבים שצריך להסביר לכם למה משמש מתקן סלולרי או למה הוא טוב, אנחנו כן רוצים להדגיש את המחויבות של הרוכב לעשות בו שימוש מושכל ולזכור להשאיר את העיניים כמה שיותר על הכביש.

את המתקן נתנו לאריאל אינגר ששמח מאוד להיפרד מהגומיות של המתקן הקודם או כמו שכתב בכותרת שלו לאייטם "הסוף לגומי הנקרע".

לאחר החלקה שלי במסלול ומציאת המתקן הקודם זרוק אי שם על הגראבל, נפלה לידי, בעיתוי די מושלם, ההזדמנות לבחון מתקן מעניין, לאחר שהקודם לא שרד את ההחלקה.

המתקן של Gadgit הגיע בתוך קופסה (שאולי אפילו היה מתבקש לעשות לה סרטון פתיחה) עם שלל אביזרים לצורך חיבור לאופנועים בעלי כידונים שונים, ובנוסף חיבור שקע טעינה מהירה מסוג USB 3 (שלצערי, מטעמי זמן לא חובר). מאחר שהמתקן הורכב על אופנוע ספורטיבי, הוא חובר למשולש העליון והתאמה של הזווית היית כמעט מיידית, בעיקר בזכות המנגנון המפרקי שהופך את ההתאמה לקלה ונוחה יותר מבעבר.

מה שמשך את תשומת ליבי הוא היעדר גומי – מכל סוג שהוא. אם תשאלו אותי, כבר נקודת זכות למתקן! את זה אני אומר אחרי החלפה בלתי פוסקת של הגומיות במתקנים הקודמים, גם עם הדבקה.

המתקן בנוי מ-4 זרועות רחבות העוטפות את המכשיר הסלולרי בצלעותיו, וזאת לעומת מתקנים אחרים המחזיקים בשתי נקודות עגינה בקצוות המכשיר. 3 זרועות נקבעות באורכן ורוחבן (כלומר, התרחקות ממרכז ההתקן) ע"י חוגה מאחורי המתקן וכפתור נעילה המקבע את הבחירה. הכנסת המכשיר נעשית ע"י ציר בזרוע העליונה (שאורכה נקבע בנפרד וגם כן ננעל) לאחר הכנסת המכשיר הוא יושב קבוע וחזק בתוך המתקן. הוצאה והכנסה של המכשיר יכולה להתבצע ביד אחד בקלות.

המתקן בעל ריפוד פנימי שמסייע בהצמדת המכשיר למתקן ובנוסף מונע שריטות, השימושיות שלו גבוהה יותר משם מתקני ה-X שמצריכים שתי ידיים לתפעול ושימוש ברשת גומי לקיבוע המכשיר למתקן, אך מאפשרים הכנסת מכשירים שונים בלי עבודה נוספת, שכן ב-Uni-Grip הכנסת מכשיר שונה במידות מצריכה כיוון מחדש. אמנם לא העברנו את המתקן מבחן ריסוק, אבל הוא בהחלט עבר את מבחן הפונקציונליות והנוחות.

כמו שאמרנו בתחילת הכתבה, בין עשרות המתקנים שעברו תחת ידינו, נמצא גם מתקן כזה ממש מהדגם הקודם, זה בלי שקע הטעינה או החיבור המפרקי, והוא שרד הרבה מאוד, גם כשהוא התחיל להראות סימני עייפות והקפיץ כבר לא הקפיץ הוא עדיין שמר על הסלולרי גם בכבישים משובשים ומתלים שנסגרו.
מחירו של ה-Uni-Grip עומד כעת על 199 ₪ והוא נמכר עם אחריות לשנה.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל