מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
דיאלים 204 על 35
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
גלאי רדאר קוביה
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
rok-straps רצועות קשירה 140
תמוז
לרט
ברקום שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
HJC
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

איך הגיע מוטוגוצי V8 למחסן בקיבוץ?

איך הגיע מוטוגוצי V8 למחסן בקיבוץ?

דברים כאלו לא קורים כל יום, למעשה, יכול להיות שזאת הפעם הראשונה שדבר כזה קרה. הסיפור המדהים הזה מגיע אלינו דרך חבר שקשור לקיבוץ והציג לנו תמונות כדי שנעזור לזהות את האופנוע. אנחנו מקווים שיום אחד נוכל לפרסם תמונות של האופנוע הנדיר ולספר את הסיפור המלא.

 

במהלך עבודות בניה בקיבוץ בדרום הארץ, נפתח מחסן של חבר קיבוץ שהלך לעולמו לפני שנים רבות. צוות הבניה מצא שם אוצר של ממש, אופנוע נדיר שמעולם לא נראה בישראל. כדי למנוע גניבה, כל הפרטים צונזרו.

 

א', חבר הקיבוץ המנוח, היה ערירי ולאחר מותו כל חפציו אוחסנו במחסן העמוס שהיה ממוקם סמוך לביתו. מאז אף אחד לא פתח את הדלת, ואם כן פתחו, לא בדקו מה נמצא בפנים. מתחת לדברים והאבק שכב מוטו גוצי V8, אופנוע מרוצים נדיר ומיוחד.

 

פעם, כשהקיבוץ עוד היה קטן וחבריו היו צעירים, א' היה אגדה בקיבוץ, גיבור שקט שהיה אהוב ע"י כל חברי הקהילה, אלו סיפרו שלפני שעלה לארץ עסק במרוצים, לא כמתחרה, הוא היה מכונאי. בתחילת שנות ה-60 הוא עלה לישראל, עבר לקיבוץ הדרומי השקט ושקע בעבודה.

 

רוב שנותיו היה א' האיש הטכני של הקיבוץ, עבד על רכבים ועזר בתיקונים בבתים. אבל זה לא היה מספיק, א' הגיע לישראל המיובשת מביצות ותרבות מוטורית, היו כאן בערך רק BSA, והוא התגעגע לעבודתו, למכונאות ואופנועי המרוץ.

 

ילדים לא היו לו וגם לא משפחה, במהלך השנים הוא חסך בסתר כסף וקנה בחו"ל אופנוע גרנד-פרי ישן, שם הוא דאג שיפורק וחיכה להזדמנות להכניס אותו לישראל. לא עבר זמן רב ובמהלך שנות ה-70 הגיעה ההזדמנות, בעזרת חבר מקושר ומוכשר ודרך מספר מדינות, הוא מבריח את החלקים לישראל ובונה את האופנוע במחסן שלו. ממה שסיפרו חברי הקיבוץ המבוגרים, האופנוע נמצא בדיוק באותו המקום שבו א' סיים לבנות אותו. שכנתו של א', סיפרה שסיים את הבנייה סמוך למותו, והייתה היחידה ששמעה את המנוע עובד. יכול להיות שא' אפילו רכב עליו, אבל היא לא בטוחה.

 

לשמחתנו לסיפור הזה יש סוף טוב, החברה שמבצעת את הבנייה יכלה לפרק את המחסן מבלי לבדוק. מישהו יכול היה לגנוב את האופנוע לפני שנים ובמקרה הגרוע יותר היה יכול למכור את האופנוע בעבור גרושים בודדים או אפילו לברזל. כדי למנוע מצב שהאופנוע הנדיר יגנב, התבקשנו לא לכלול פרטים מזהים בסיפור. חברי הקיבוץ עוד לא החליטו מה לעשות עם האופנוע, אולי יקימו חדר במוזיאון הקיבוץ בו יוצג האופנוע. דוברות הקיבוץ, הבטיחה לעדכן אותנו ברגע שנוכל לפרסם את תמונות האופנוע והפרטים. אם לא יהיו בעיות, זה אמור לקרות עד סוף השנה.

 

אחרי שסיימתם לקרוא, תחזרו להתחלה ותקראו את האות הראשונה של כל פסקה, כולל הכותרות.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

2 תגובות ל איך הגיע מוטוגוצי V8 למחסן בקיבוץ?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל