fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

דקאר 2020: תוצאות היום השלישי

דקאר 2020: תוצאות היום השלישי

אביעד רייס

צילום: יח"צ

הסטייג' השלישי של דקאר 2020 שלח את המתחרים למסלול מעגלי באורך של קצת יותר מ-500 ק"מ. מדובר בעוד מקטע קשוח בראלי הקשה בעולם במהלכו נלחמו המתחרים בכל הקטגוריות בתנאים המתעתעים של דיונות החול הפריכות שמקיפות את העיר NOEM. אך אין ספק כי יותר מלכולם, צמד רוכבי ימאהה המובילים אדריאן ואן-בוורן וחביאר דה-סולטרייט יזכרו את היום השלישי של דקאר 2020 יותר מכולם, ולא לטובה. ואן-בוורן היה הראשון ליפול, דווקא בשביל פתוח וללא סיבה מיוחדת מתרסק רוכב ימאהה והתוצאות קשות – שבר בעצם הבריח וסוף הדרך בדקאר הנוכחי. זהו למעשה הדקאר השלישי ברצף שהצרפתי פורש מוקדם. 

חביאר דה-סולטרייט בן קבוצתו אמנם מסיים את היום ברכיבה אך רק בקושי, עם פציעה ביד ימין. מי שפרח היה דווקא ריקי בראבק רוכב הונדה האמריקאי שלקח את ההובלה בשלבים המוקדמים של המקטע והצליח לשמור עליה עד סוף הסטייג', כשהוא מסיים אחרי רכיבה של 3 שעות, 29 דקות ו-31 שניות – 5 דקות שלמות לפני המקום השני. היום השלישי של הדקאר היה היום של הונדה, עם שלושה רוכבים שמאיישים את שלושת המקומות הראשונים. רוכבי ק.ט.מ ובראשם מתיאס וולקנר רק במקום הרביעי וטובי פרייס במקום החמישי. 

בטרקטורונים חילופי שלטון – אנריקו תופס את ההובלה, מנצח את הסטייג' השלישי ומוריד את קסאלה למקום השלישי. הכלים של ימאהה עדיין בראש. במכוניות קרלוס סיינז קוטף עוד ניצחון בסטייג' בדקאר – מספר 33 שלו. פרננדו אלונסו ונאסר אל-עטייה שני נהגי טויוטה במקום הרביעי והחמישי בהתאמה. 

הסטייג' השלישי של הדקאר מספק חזרה לשגרה בקטגוריית המשאיות. צוות ה"מאז" מסיים ארבע דקות אחרי משאית הקאמאז של קרגינוב שנמצאת במקום הראשון. ב-SSV קייסי קורי מצמצם מקומות ונכנס לשלישייה הראשונה אותה מוביל הצוות הספרדי בראשות הנהג ג'רארד גואל. את שלושת המקומות הראשונים מאיישים רכבי המאבריק X3 של קאן-אם, כאשר ה-RZR של פולריס לא נראה לעין. 

הסטייג' הרביעי מזמן למתחרים מסלול באורך 672 ק"מ. מעניין לראות כיצד יגיבו רוכבי ק.ט.מ להובלה של רוכבי הונדה. אנחנו עוקבים. 

עוד בנושא זה 

דקאר 2020: תוצאות היום השני

דקאר 2020: תוצאות היום הראשון

דקאר 2020: מחממים מנועים

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל