fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

להעלות הרמה בסופרבייק: קאוואסאקי רוצה את פדרוסה

להעלות הרמה בסופרבייק: קאוואסאקי רוצה את פדרוסה

גיא בן ברק

דני פדרוסה, מטובי רוכבי המירוצים בעולם, פעמיים אלוף העולם 250 גרנד-פרי ולא פחות מ-13 עונות בקטגוריית העל מוטוGP, אמנם ללא תואר אליפות אבל תמיד קרוב קרוב בקבוצה הרשמית של רפסול הונדה – עומד להודיע על תליית המגפיים. החלפתו בעונה הבאה בחורחה לורנזו בקבוצת הונדה במצב בו המושבים הרשמיים האחרים של ימאהה, סוזוקי ודוקאטי מאוכלסים, לא היה לפדרוסה לאן ללכת.

הרעיון של הקמת קבוצת אד הוק במאלזיה עבור פדרוסה, קבוצת לווין חצי רשמית של ימאהה במקום קבוצת טק3 שערקה לק.ט.מ, קודמה נמרצות על ידי דורנה, הנהלת הסדרה, ואף הצליחה לשכנע את פדרוסה לדחות במספר שבועות את הודעת הפרישה שלו, אבל הרעיון נפל לאחר שפדרוסה דרש מימאהה YZR-M1 רשמי זהה לזה של רוסי… למרות הגב הכלכלי של פטרונס ענקית הנפט המאלזית העומדת מאחורי הקבוצה המקומית, הרי שהסכומים המעורבים בהנחה שימאהה בכלל הייתה מסכימה לסידור נדיר שכזה, היו גדולים על כול המיזם. נכון לעכשיו קבוצה מאלזית אכן תקום, חצי רשמית של ימאהה, אבל עם רוכב מאלזי, פדרוסה לא שם.

ולאור זאת ובהנחה כי בסוף השבוע הקרוב בסבב המוטוGP בגרמניה אכן ינצל פדרוסה את מסיבת העיתונאים שקבע כדי להודיע על פרישה – באליפות הסופרבייק העולמית מבקשים לנצל את המצב. אלוף הסופרבייק העולמי ושליט הסדרה בשלוש השנים האחרונות ג'וני ריי, שולף היום בראיון לעיתון ספרדי הצעה מעניינת: "כבר דיברנו על זה בקבוצת קאוואסאקי וזה יהיה נהדר אם רוכב כמו דני פדרוסה יצטרף לסופרבייק, זה יתן לסופרבייק יוקרה יתרה, שתביא, כך אנחנו מקווים, יותר צופים וכסף מספונסרים. וכן, כך גם הציבור יעריך את רמתם של רוכבי הסופרבייק העולמי הסדירים, דייויס, סייקס, לברטי, אנחנו כולנו מאוד מהירים…". וכאן במסווה של חנפנות והזמנה, ריי שהוא בחור צפון אירלנדי ג'ינג'י תוקפני, בבירור למעשה מנצל את ההזמנה לפדרוסה כדי לאתגר ואף לזלזל ברבים מרוכבי המוטוGP שלדבריו נחותים מרוכבי הסופרבייק ובכך גם מכוון לרוכבים שעשו את המעבר ובראשם לוריס באז שחוטף בסופרבייק שוב ושוב למרות שרכב לנקודות במוטוGP. מאידך ההצעה אמיתית שכן בן קבוצתו הנוכחי של ריי, טום סייקס, יעזוב את קבוצת קאוואסאקי הרשמית בעונת 2019 וטרם הוחלט מי יחליף אותו במושב הנחשק ביותר על גריד הסופרבייק, מדברים על עריקה אפשית של ואן דאן מארק מימאהה אבל בניגוד למוטוGP לא סוגרים בסופרבייק דברים כול כך מוקדם בעונה.

עכשיו נותר להמתין ואולי כבר מחר, יום חמישי במסיבות העיתונאים בפתיחת הסבב הגרמני של המוטוGP יגלה פדרוסה מה בכוונתו לעשות בשנה הבאה, והאם ההצעה של קאוואסאקי לרכב במושב נינג'ה רשמי לצד האלוף ריי בסופרבייק כלל נשקלת על ידו.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל