fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4 – sym
קוב kove מתחת לשורת menu
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
קריסטלינו קובית צד xi
v12 באנר צידי
אישימוטו באנר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אלבר טריומף קוביה עליון
פוני pny באנר קוביה צידי
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר r-125
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
שרקו

אינדיאן מפסיקה את ייצור ה־FTR

אינדיאן מפסיקה את ייצור ה־FTR

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

דגם הכביש הספורטיבי שנוצר בהשראת אופנוע מרוצי הפלאט-טרק של היצרנית האמריקאית מסיים את דרכו, שש שנים אחרי שנכנס אליו וגיוון את היצע הדגמים של אינדיאן.

אינדיאן מפסיקה את ייצורו של ה־FTR, שהיה אופנוע יוצא דופן עבור היצרנית, ונוצר בעקבות הצלחתה בסדרת מרוצי הפלאט-טרק האמריקאית מאז 2016, שהייתה חזרתה של היצרנית הוותיקה למסלול המרוצים לראשונה מזה 60 שנה.

אינדיאן FTR 1200 RSD Super Hooligan בגרסת כביש וגרסת מסלול.

הידיעה על הפסקת ייצור סדרת דגמי הכביש שהחלה את דרכה ב־2019 והציעה שלל גרסאות, לא מפתיעה, במיוחד לאחר שהיצרנית נאלצה להפסיק את השתתפותה באליפות ה־AFT SuperTwins בשנת 2025, לאחר כניסתן של תקנות חדשות הקובעות כי אופנוע מרוץ המתחרה באליפות חייב להיות מבוסס על מנוע בייצור סדרתי לכביש, תקנה שהותירה את ה־FTR750 של היצרנית מחוץ לתחרות בעונת 2025, כשהוא מסיים את דרכו שהחלה בעונת 2017 עם 8 תארי אליפות, רצף מלא מאז כניסתו לקטגוריה, וניצחונות ב־75% מהמרוצים אליהם הוזנק – 104 מרוצים מתוך 138. כך שלמעשה, אינדיאן נפרדת ב־2025 משני דגמי ה־FTR: אופנוע המרוץ FTR750 ואופנוע הכביש FTR1200.

הפסקת השתתפותה של אינדיאן באליפות ונתוני מכירות נמוכים יחסית, הביאו את היצרנית לוותר על ייצור ה־FTR 1200 על שלל גירסאותיו, הכוללות בין היתר את דגמי ה־S וה־R, הראלי, הספורט, הקרבון וה־RSD Super Hooligan – שמיוצר במהדורה מוגבלת של 300 יחידות בלבד, ונוצר כדי לחגוג אליפות נוספת לאינדיאן, אך יהפוך למעשה לגרסה המיוחדת האחרונה של הדגם.

לא מופרך לשער כי אינדיאן תציג בקרוב דגם חדש שיקח את מקומו של ה־FTR בליין הדגמים בתור הדגם יוצא הדופן שאינו קרוזר, בין אם יהיה זה אדוונצ'ר שרבים מצפים לו, אופנוע ספורט שאמנם פחות סביר אבל לא בלתי אפשרי, או אפילו FTR750 חדש שמכוון לשוק הביניים – ולכן, יכול להצליח יותר במכירות – וגם יאפשר לה לחזור להתחרות בעונות הבאות.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?

    logo moto


     

     

     

     

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל פורצה125 – יוני25