fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

מילאנו: ליין דגמי אינדיאן מתעדכן ל־2023

מילאנו: ליין דגמי אינדיאן מתעדכן ל־2023

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

יצרנית האופנועים האמריקאית אינדיאן חושפת בתערוכת מילאנו ליין דגמים חדש ל־2023, עם דגמי FTR משודרגים וגרסת Elite לצ'לנג'ר, בנוסף לעדכונים וצבעים חדשים לייתר הדגמים.

משפחת דגמי ה־FTR של אינדיאן חובקת אחד חדש, ה־FTR Sport, שמחליף את ה־FTR S ומתייצב בין ה־FTR R Carbon הבכיר בליין ל־FTR הבסיסי וה־FTR Rally. ה־FTR Sport החדש מעוצב בהשראת דגמי המרוץ, עם כיסוי מושב אחורי, פיירינג 'חרב' תחתון ופלטת מספר מעל הפנס המשמשת גם כמגן רוח קטן, גרפיקה חדשה המשלבת בין שחור ואדום או לבן ואדום, כשהשנייה עם גלגלים בצבע אדום.

למעט דגם הבסיס, כל דגמי ה־FTR מקבלים לוח מחוונים חדש, עם מסך מגע עגול בגודל 3.9 אינץ' ומערכת ה־RIDE COMMAND הכוללת מערכת ניווט, ומאפשרת להחליף בין שלושה מצבי רכיבה – ספורט, סטנדרט וגשם – ולשלוט על מאפייני מערכת בקרת האחיזה ברגישה להטייה ומערכת ה־ABS. מפלט חדש ומערכת בלימה מעודכנת מותקנים לכל דגמי ה־FTR, כמו גם מצמד חדש ומיקום לוח המחוונים שונה לצורך שימוש נוח יותר.

ה־FTR Rally נבדל מאחיו בגלגלי שפיצים בקוטר 19 אינץ' מקדימה ו־18 אינץ' מאחור, הנועלים צמיגי פירלי סקורפיון ראלי STR קובייתיים, והוא יוצע בצביעה שחורה בגימור מט עם שלדה בצבע בז' "מדברי". ה־FTR R Carbon הוא הדגם הבכיר במשפחה וכמו ששמו מרמז הוא עטוף בקרבון פייבר עם עיטורי כסף וזהב לציון אליפות הפלאט-טראק של אינדיאן, בנוסף הוא מצויד בבולמי אוהלינס בעלי כיוונון מלא ומושב משודרג. לבסוף, ה־FTR הבסיסי, יוצע בגרפיקות חדשות בעלות צבעים נועזים יותר.

גרסת ה־Elite החדשה לצ'לנג'ר של אינדיאן תיוצר בכמות מוגבלת של 150 יחידות בלבד, מתוכן רק 50 ישווקו מחוץ לארה"ב. במהדורה המוגבלת יקבל הבאגר צביעה מיוחדת בכחול ושחור מט, עם עיטורים באפור כהה, גם כן בגימור מט, ומגוון רחב של תוספות שונות ביניהן גם בולם אחורי עם עומס קפיץ מתכוונן אלקטרונית, בדומה לזה המותקן בדגם התיור המאובזר הפרסוט.

בנוסף, לכל הדגמים המצוידים במנוע Thunderstroke ו־PowerPlus יותקן מצמד חדש, סליפר קלאץ', עם שטח מגע גדול יותר שהופך את השילוב וההפרדה של מצמד לרכים וחלקים יותר כמו גם מרכך את העומס בהפעלת ידית המצמד. דגמי הספרינגפילד, צ'יפטיין, צ'לנג'ר, רודמאסטר ופרסוט יקבלו תאורת LED חדשה וכל הדגמים המצוידים במושב מחומם ומקורר יקבלו מתגים חדשים עם תחושה משופרת בעת שימוש עם כפפות עבות. כלל הדגמים של אינדיאן עוטים ל־2023 צבעים וגרפיקות חדשים, כמו גם בעלי אפשרויות אבזור נרחבות חדשות. לבסוף, תאי אחסון תחתון יותקנו כעת כסטנדרט לאינדיאן פרסוט בגרסת הפרימיום.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל