fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר

אינדיאן מציגה משפחת צ'יף חדשה

אינדיאן מציגה משפחת צ'יף חדשה

אסף לביא

צילום: יצרן

חברת האופנועים האמריקאית הראשונה החלה לייצר אופנועים ב-1901 כשדגם הצ'יף, שהפך להיות המזוהה איתה ביותר, ראה אור לראשונה ב-1921; לכבוד יום הולדתו ה-100 ויום הולדת 120 שנה לחברה, אינדיאן לוקחת את משפחת הצ'יף ומחדשת אותה לחלוטין ל-2022, עם מנוע ה-116 קיוביק אינץ', שלדה חדשה וגישה שונה לעולם הקרוזרים המודרני.

בבסיסם של הדגמים החדשים שוכן מנוע הת'אנדר-סטרוק 116 בנפח 1,890 סמ"ק עם 16.5 קג"מ, המותקן בשלדת צינורות פלדה חדשה המחליפה את שלדת האלומיניום היצוקה מהדגמים הקודמים. מיכל הדלק החדש בנפח 15 ליטר, בסיס הגלגלים באורך 1,626 מ"מ, גובה המושב עומד על 662 מ"מ נמוכים במיוחד, המשקל הרטוב של הצ'יף מתחיל ב-304 ק"ג, זווית ההטייה עומדת על 28.5°, מקדימה תמצאו מזלג קונבנציונלי בקוטר 46 מ"מ ומהלך של 132 מ"מ, ומאחור שני בולמים הניתנים לכיוון לעומס קפיץ, למנוע מערכת פליטה כפולת דודים ושלושה מצבי רכיבה המשנים את תגובת המצערת החשמלית, הצמיגים המותקנים על שלושת הדגמים הם Night Dragon של Pirelli, בנוסף מצויידים הצ'יפים בתאורת LED היקפית, התנעה ללא מפתח, מערכת ABS, לוח מחוונים חדש הכולל בתוך מסך מגע עגול בקוטר 101 מ"מ עם מערכת ה-RIDE COMMAND של אינדיאן ומאפשרת חיבור סלולרי בבלוטוס, הצגת ניווט, הפעלה קולים, הצגת הודעות ונתונים מהסלולרי, שני מצבי תצוגת נתוני אופנוע ועוד.

אינדיאן מפשיטה את הצ'יפים החדשים ובוחרת בעיצובים מינימליסטיים ומודרניים יותר, כשכל אחד משלושת הדגמים מעוצב ומאובזר בצורה שונה – ה-Chief Dark Horse החדש כמעט שלא דומה לקודמו עם גלגל 19″ גדול ורזה מקדימה, מזלג חשוף, כידון ישר, רגליות הממוקמות במרכז האופנוע ועיצוב צעיר וכהה; ה-Chief Bobber Dark Horse בעל חישוקי שפיצים בקוטר 16″ וצמיגים רחבים, כידון גבוה, רגליות שלוחות קדימה, כיסויי למזלג קדמי ולפנס הראשי וכיסא יחיד; וה-Super Chief המאובזר ששומר על יותר מסורתיות עם הרבה ניקלים, תיקי צד קשיחי וננעלים, מגן רוח נשלף, כיסא לרוכב ומורכב, מדרכים במקום רגליות, כידון רחב ופנסי ערפל אופציונליים.

"הצ'יף הוא אופנוע אייקוני אמיתי, ואיזו דרך טובה יותר לחגוג לו יום הולדת 100 מלהציג ליין דגמים חדש לחלוטין", אמר מייק דוהרטי, נשיא חטיבת האופנועים של פולריס, "האופנועים האלו נאמנים לפשטות המכנית והגישה של וי-טווינים אמריקאיים קלאסיים, ועם זאת מתקדמים ובעלי תכונות מודרניות. לא יכולנו להיות נרגשים יותר להכניס את הפלטפורמה החדשה הזו לליין המוצרים שלנו".

כמו במקרה של ה-FTR, גם את דגמי הצ'יף החדשים אינדיאן מגדירה כדגמי 2022, אך הם צפויים להגיע לשווקים בעולם כבר במהלך 2021 ובתוכם גם לישראל.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל