fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

אינדיאן: משפחת FTR1200 חדשה ל-2022

אינדיאן: משפחת FTR1200 חדשה ל-2022

אסף לביא

צילום: יצרן

ב-2019 אינדיאן חשפה את ה-FTR1200 שנוצר בהשראת אופנוע מרוצי הפלאט-טראק שלה, ה-FTR750. כעת, ב-2021 החברה האמריקאית חושפת את ה-FTR1200 החדש ל-2022, אל תתבלבלו, אינדיאן בוחרת לקרוא לו דגם 2022 למרות שיגיע לשווקים כבר השנה.

האופנוע החריג בנוף הווי-טווינים האמריקאיים קיבל שבחים רבים והצמיח סביבו משפחת דגמים שלמה, שהתחילה עם ה-FTR1200 בגרסה הבסיסית ובגרסת ה-S המאובזרת יותר וכיום, בדגם 2022 החדש, כוללת עוד שני דגמים – דגם ה-FTR1200R Carbon וה-FTR1200 Rally.

השינוי המרכזי ב-FTR החדש נמצא בצמיגים, או יותר נכון, בקוטר הגלגלים, שכעת עומד על 17″ ונועל גומי ספורטיבי יותר – צמיגי Metzeler Sportec, יחד עם זה, גם גיאומטריית השלדה משתנה עם זווית היגוי חדה יותר של 25° ומפסע קצר יותר של 100 מ"מ, כפועל יוצא מהשינויים. המתלים עדיין מספקים מהלך של 120 מ"מ וזהים לאלו של הדגם היוצא, גובה המושב נמוך ב-36 מ"מ וכידון ה-ProTaper צר מקודמו ב-40 מ"מ, לצורך התאמה להתנהגות החדה יותר של האופנוע.

כעת כל דגמי ה-FTR1200 כולל דגם הבסיס מאפשרים כיוון מלא לבולמים, כשבדגם ה-FTR1200R Carbon מותקנים בולמי אוהלינס גם כן בעלי כיוון מלא. המנוע מציג את אותו נתון הספק, עם 123 כ"ס ב-8,250 סל"ד ומומנט גבוה יותר, העומד על 12.2 קג"מ לעומת 11.8 בדגם היוצא, המנוע של ה-FTR החדש מקבל גם מערכת דימום לצילינדר אחורי בעמידה, והתנעה קלה יותר במזג אוויר קר.

דגם ה-FTR הבסיסי שודרג כאמור במתלים בעלי אפשרויות כיוון מלאות, אך נותר דומה ברמת האבזור לקודמו, עם לוח שעונים בסיסי בעל מד מרכזי ותצוגת LCD מינימליסטית.

ה-FTR S שונה מדגם הבסיס במסך ה-TFT 4.3″ המאפשר חיבור בלוטוס לנייד וגם בעל שקע טעינה USB. בנוסף, מגיע עם אגזוז אקרפוביץ', שלושה מצבי רכיבה, בקרת אחיזה עם אנטי-ווילי וקורנרינג ABS עם RLM (מערכת Rear Lift Mitigation).

ה-FTR R קרבון החדש הוא הגרסה הבכירה בליין, עם כל מה שיש ב-FTR S ובתוספת חיפויי מיכל דלק, כנפיים וכיסוי פנס מקרבון, אגזוז אקרפוביץ' שחור וכיסוי מושב, כשההבדל המשמעותי שהופך את ה-FTR R קרבון לבכיר נמצא במתלים מתוצרת אוהלינס הניתנים לכיוון מלא.

דגם נוסף במשפחה הוא ה-FTR ראלי, שששומר על מידות צמיגים גדולות, עם גלגלי שפיצים 19″ מקדימה ו-18″ מאחור וצמיגי דו"ש של פירלי מדגם Scorpion Rally STR. הראלי מקבל את כל עדכוני המנוע כולל מערכת כיבוי הצילינדר האחורי בעמידה. כידון ה-ProTaper של הראלי גבוה ב-5 ס"מ משל שאר הדגמים, ועליו מותקן לוח מחוונים מינימליסטי זהה לזה של ה-FTR הבסיסי. דגם הבסיס וה-FTR ראלי זמינים בגרסה מוגבלת הספק המתאימה לרישיון נהיגה A1.

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועים אינדיאן, מסרה שדגמי ה-FTR החדשים יגיעו לישראל במהלך השנה, בין הרבעון השני לשלישי.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל