מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
בנלי שורת MENU
קונה אופנוע
טריומף קוביה
עופר אבניר קוביה שמאל
הארלי שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
לרט
בנלי שמאל עליון
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

דוקאטי: האופנוע הראשון בעולם עם רדאר מגיע לייצור

דוקאטי: האופנוע הראשון בעולם עם רדאר מגיע לייצור

אסף לביא

צילום: יצרן

בהודעה לעיתונות שמשחררת דוקאטי בשעה האחרונה היא מודיעה על תחילת ייצורו של המולטיסטרדה V4 החדש שיהיה האופנוע הראשון בעולם שמצוייד במערכת ראדר מקדימה ומאחור שתסייע בהעלאת בטיחות הרוכב.

חשיפתו הרשמית של המולטיסטרדה V4 תתקיים רק ב-4 בנובמבר ואילו חשיפת מנוע ה-V4 החדש בקרוב, תערך ב-15 באוקטובר. למרות זאת אבל דוקאטי מקדימה את החגיגות ומשחררת תמונות ראשונות של האופנוע הקשורות למערכת הבטיחות החדשה ששילבה בדגם – ולראשונה אי פעם באופנוע סדרתי.

המערכת משתמשת בשני גלאיים, כשהקדמי מזין מידע בדבר סביבת האופנוע למערכת בקרת השיוט ומסייע בהתאמת מהירות הנסיעה בהתאם למיקום האופנוע לעומת רכבים אחרים ומהירותם, בין מהירות של 30 ל-160 קמ"ש. המערכת מוכרת לנוהגים ברכב 4-גלגלי מודרני כמערכת שיוט אדפטיבית (ACC), המערכת בעלת 4 רמות התערבות, כשבאף אחת מהן ההתערבות לא גסה מדי, זאת בכדי למנוע מצב בו הרוכב מאבד שליטה על האופנוע מבלימה או ההצאה חזקה ולא צפויה.

מאחור, הגלאי מזהה עצמים במה שנקרא 'השטח המת', כלומר השטח שלרוב לא ניתן לראות במראות ומודיע על כך לרוכב, ובנוסף מייצר התרעה ויזואלית לרכב המתקרב במהירות לאופנוע.

הגלאי פותח בעבודה משותפת עם חברת Bosch במשך כ-4 שנים, כל יחידה שוקלת 190 גרם בלבד ומידותיה כשל מצלמת אקסטרים ממוצעת.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל