מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
קונה אופנוע
הארלי שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
גלאי רדאר קוביה
בנלי שמאל עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
לרט
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
ברקום שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ד.ל.ב מוטוספורט תייבא את רויאל אנפילד

ד.ל.ב מוטוספורט תייבא את רויאל אנפילד

אסף לביא

צילום: אריק רוזנבלום

אופנועי Royal Enfield עשו דרך ארוכה בישראל, עם סיבוב ראשון באמצע שנות ה-90', עוד אחד ב-2010, אחריו ב-2014 החלה חברת ג.ב.ר לייבא את המותג וכעת הייבוא עובר לחברת ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי KTM ואינדיאן וקטנועי פיג'ו.

אופנועי רויאל אנפילד החלו דרכם ב-1901 באנגליה ובמהלך שנות ה-70 כבר עברו לייצור מלא בהודו, מאז הפך המותג לאייקוני ונחשב לאחד הוותיקים בעולם וגם הגדולים בעולם, עם היקף מכירות של כמיליון יחידות בשנה. רויאל אנפילד בשנים האחרונות משקיע  מאמצים רבים בפריצה לשוק האירופאי ובנתה ליין מוצרים המותאם לתקן אירו5, ולשוק האירופאי, זאת מבלי לוותר על הייחודיות והסגנון שמאפיין אותם.

צילום: לנה טאובס

ד.ל.ב מוטוספורט מקימה עבור המותג אולם תצוגה בתל אביב ובחודשים הקרובים יוצעו בו כל דגמי המותג – החל מההימליאן 410, הקונטיננטל GT והאינטרספטור 650 שכבר שווקו בישראל, ועד לדגמים החדשים – המטאור, הבולט והקלאסיק 350.

אופנועי רויאל אנפילד ימכרו בחלק מסוכנויות ד.ל.ב מוטוספורט הפרוסות ברחבי הארץ, כשבהמשך יצטרפו סוכנויות נוספות המתמחות באופנועי כביש ולייף-סטייל.

משה ראובני, מנכ"ל מוטוספורט: "אנו מתרגשים היום לצרף את מותג Royal Enfield בעל המורשת העשירה והמפוארת למותגי הבית של ד.ל.ב מוטוספורט. נדאג להעניק ללקוחות המותג בישראל את מעטפת השירות והחלפים הטובה ביותר".

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

6 תגובות ל ד.ל.ב מוטוספורט תייבא את רויאל אנפילד

  1. מבורך, חברת ג.ב.ר הציעה שירותי מוסך ברמה נמוכה מאוד. מקווה שהיחס והידע ישתפר מעכשיו

  2. מצוין
    ואולי כך גם התמחור של הכלים יהיה נכון יותר…
    לא יכול להיות שכלי שנמכר בארץ היצור לצרכן ב 2,500 דולר עולה כאן 10,000
    מכס ומע״מ=100%
    מטרו לדעתי עושים את זה הכי נכון
    תמחור מדויק ואגרסיבי ולכן גם כלכך מצליחים.

  3. זה אופנוע עם זמן מדף בינוני עד קצר. במחיר עממי יש לו ביקוש! ככה הוא מצליח בהודו. קונים, משתמשים, וזורקים למחזור. קירור אוויר, טכנולוגיה ישנה, הספק נמוך, אבל מה כבר ביקשנו מאופנוע שהוא לחם וחמאה? הבעיה בישראל היא התמחור, אז עושים כאן מאנפילד כאילו היה יהלום, הכול כדי להצדיק את המחיר המופקע, קוראים לזה עיצוב תודעה. כנראה שוכחים שבעידן הרשתות החברתיות פייק-ניוז מחזיק בקושי שעה. טוב, נראה מה יהיה המחיר? במחירים של ג.ב.ר רק פראיירים קנו, ולכן ג.ב.ר כמעט לא מכרו. אם לא תורידו את המחיר בחצי אל תייבאו, כי לא נקנה.

  4. הכלי הזה נחמד אבל מאוד דומה לג'אווה 350 שהיה מבחינת תפקוד כללי.
    לא שווה יותר מ2500 דולר כפי שנכתב לעיל.
    רכבתי עחיו בטיול שעשיתי, הכול ממש הודי ותחושה של משהו וותיק ועתיק. אין לו הרבה כח, המתלים לא משהו. מערכת בלמים נחמדה אבל לא יותר מזה.
    עיצוב זה עניין של טעם, אבל לא ניתן להשוות לאופנועים מתקדמים בשום אופן.
    נחמד ככלי שני, שנמצא בחצר .
    בהודו, שרוכב ריקשה רוכש את האופנוע הזה הוא מרגיש בעננים. מריקשה לאופנוע זה בהחלט שינוי. מאופנוע לאופנוע זה כבר סיפור אחר.
    הצחיק אותי המחיר של היבואן.
    מקווה שלובינסקי יבין זאת ויתמחר בהתאם, אחרת ישאר עם אולם תצוגה מלא אופנועים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל