מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
הונדה מעדכנת את ה־X-ADV לשנת 2025
כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן
קטנוע הקרוסאובר הפופולרי של הונדה, ה־X-ADV, עובר מתיחת פנים ומקבל עדכונים קלים באלקטרוניקה ובארגונומיה לשנת 2025, כמו גם מהדורה מיוחדת בצבע צהוב מט עם גרפיקה בסגנון 'סייברפאנק'.
ה־X-ADV, שהחל את דרכו בשנת 2017, הוא הכלי השני הנמכר ביותר באירופה בשנת 2023 עם מעל ל־76,000 יחידות שנמכרו עד היום באירופה, עבר עדכון אחרון בשנת 2021, אז קיבל מראה רענן, דיאטה קלה ושיפור בביצועי המנוע.
לשנת 2025, קטנוע הקרוסאובר הגדול של הונדה עובר עדכון קל הכולל פיירינג קדמי שעוצב מחדש, עם זוויות וקווים חדים יותר, ופנסי LED קדמיים חדשים, עם תאורת יום (DRL) שלראשונה משולבת במאותתים. בהונדה מציינים שכעת נעשה שימוש נרחב בחומרים ממוחזרים בפיירינג וברכיבים נוספים, זה כולל פלסטיק ממוחזר ופלסטיק ביומסה (Durabio), זאת במטרה לעשות שימוש מלא בחומרים ברי קיימא עד שנת 2050.
מנוע הטווין המקבילי בנפח 745 סמ"ק ממשיך לייצר הספק של 58 כ"ס ב־6,750 סל"ד ומומנט של 7 קג"מ ב־4,750 סל"ד, לעומתו, תיבת ה־DCT עברה שיפורים להאצה חלקה יותר ולשליטה משופרת במהירויות נמוכות. החבילה האלקטרונית הכוללת מערכת ABS, מצערת 'רכב-על-חוט' וארבעה מצבי רכיבה מעודכנים שמשנים את מיפוי המנוע, התנהגות תיבת ההילוכים האוטומטית, מידת בלימת המנוע והתערבות בקרת האחיזה.
ה־X-ADV מגיע כעת עם בקרת שיוט כסטנדרט, ומקבל גם צג TFT חדש בגודל 5 אינץ' עם קישוריות בלוטוס, תצוגת ניווט וחיבור לאפליקציה ייעודית, כולל גרפיקה חדשה ומתגי תפעול מוארים. בנוסף, בוצעו שינויים ארגונומיים למושב, עם 10% יותר ספוג, שעוצב מחדש כדי לאפשר הגעה קלה יותר לקרקע עם הרגליים, תחתיו תמצאו תא אחסון בנפח 22 ליטר מואר עם שקע טעינה USB-C. מגן הרוח החדש מתכוונן בצורה קלה יותר עם ידית בצד שמאל לשלושה מצבים – לעומת תפעול בשתי ידיים ו־5 שלבים בדגם היוצא – עם הפרש של 139 מ"מ ו־11° בין המצב נמוך לגבוה.
ה־X-ADV מוצע ב־2025 בשלושה צבעים חדשים – שחור גרפיט, לבן פנינה ואפור מט – לצד מהדורה מיוחדת בצהוב מט עם גרפיקה דו-גונית ייחודית בסגנון 'סייברפאנק'.
מעניין אותי רק דבר אחד… עם החומרים הממוחזרים… מחירו יהיה יקר או זול יותר?! 🙂